'wakacyjny' ogrod dla leniwych

61. Data: 2002-10-25 21:00:39

Temat: Re: 'wakacyjny' ogrod dla leniwych
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> W czasie kwitnienia rododendronow? Czemu nie?

No to gut, to ja już sobie w kalendarzu zapisuję...

> Chociaz w lykend w maju to nas chyba tam zadepcza...

Tylko nie w pierwszomajowy łykend...

> Wiesz, jakie piekne cyprysniki blotne mozna znalezc w starych parkach
> podworskich?

A skąd ja mam to wiedzieć?

> 15 gatunkow debow...

Hmmm...

> A iglaki to podobno orgia, ale na tym (tzn. iglakach :-))) to sie
> slabo znam - trzebaby kogos wypozyczyc.

Bogusław!, Bogusław! wraz z Małżonką oczywiście :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
cały rynek C.K. miasta krakowa
wciąż zasnuwa mgiełka dosyć niezdrowa

62. Data: 2002-10-25 21:02:46

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> writes:

> Widze, ze juz wiosenne wyjazdy Wam sie marza, a kto bedzie w tym
> czasie w ogrodkach pracowal?

Krasnale... :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien rolnik--przyrodnik z Majorki
Bardzo kochał walenie i orki.

63. Data: 2002-10-25 21:04:21

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@m...pl> wrote in message news:apc5a4$8bm$1@news2.tpi.pl...

> Wczoraj patrzyłam na jałowca i z
> czułością przypominałam sobie jak bryłka zmieściła się w małej plastikowej
> misce:-))) Dzisiaj potrzebowałabym sporej balii....

A niedlugo bedziesz patrzyla na pole jalowca i myslala jak on
sie mogl zmiescic w balii :-) Chyba, ze posadzilas blisko irgi.
Moje doswiadczenie pokazuje, ze irga wygrywa z jalowcem.

A faktycznie, na ogol te drzewa, ktore znamy od nasion (czy tez
siewek) sa nam najblizsze.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

64. Data: 2002-10-25 21:16:54

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

> Poszukawszy w Googlach pod "Acer palmatum atropurpureum height"
> dostaje sie w przewazajacej wiekszosci informacje, ze jest to 20
> stop (6 metrow); czesto podawane jest to jako 15-25 stop (4,5-7,5
> metrow). Pare angielskich stron podaje raczej 15 stop. Dane 2,5-3 m
> znalazlem raz, odnosnie odmiany "Red dragon".

Dzięki.

Pozdrawiam,
Grzesiek

65. Data: 2002-10-25 21:31:12

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@m...pl> writes:

> Nie ma dla mnie większej radości:-))) Świadomość, że sama je
> posadziłam, pielęgnowałam (no bez przesady) i że są tak piękne
> napawa mnie olbrzymią frajdą:-)))

Prawda? Jest coś w tym... A ile radości jak z nasionka wyrośnie... :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Jedna cudna pani z dalekiej stolicy
Jeździła z uśmiechem na spacer na lwicy,

66. Data: 2002-10-26 05:39:05

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PP" <p...@d...depfa-it.com> napisał w wiadomości
> [...]
figury
> geometryczne, skalniaka (gory sa maja druga miloscia ale skalniak mi nijak
> ich mi nie bedzie przypominac .. no moze gdzies w trawie zasadze kilka
> dziewiecsilow bezlodygowych.
> Wczoraj sobie wymyslilem ze w rogu dzialki sobie posadze las - po prostu
> posadze kilkanascie albo moze kilkadziesiat sosenek a za kilka lat moze
bede
> mial mlodnik :) i moze grzybki wyrosna :) - czy to jest pomysl z ksiezyca
> czy tez ktos to juz robil, wiem ze las rosnie 100 lat ale taki malutki na

Popieram.Przeczytaj opis mojej działki na stronie grupowej.Mam las ,mam inne
zakątki . Ogólnie jest luz. Oczywiście czasem trzeba cos porobic - bez tego
się nie da.

> A wracajac na ziemie to jakie iglaki polecacie na zywoplot a raczej
otuline
> dzialki poza zywotnikiem (tuja)? Czy tak jak Marta napisala wszystkie
> gatunki lisciaste potrzebuja duzo pielegnacji, bardzo mi sie podoba grab
ale
> on chyba dlugo rosnie.

Graby moim zdaniem nie wymagają żadnej pielęgnacji i dość szybko rosną
.Będziesz miał tylko jesienią trochę liści do ZGRABIENIA. ;-) Wczesną wiosną
przyciąłem swój żywopłot bardzo nisko używając piły łańcuchowej - teraz mam
już z powrotem graby do 1,5 metra .

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

67. Data: 2002-10-26 06:31:10

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczynam w przyszłym roku. Na pierwszy ogień pójdzie ów jałowiec. Rośnie na
lekkim nachyleniu i jak mówi moja mama "opuścił się", czyli niektóre gałązki
mają korzonki.
W tym roku rozmnożyłam wrzosy... Heh ile było radości:-)))

Pozdrawiam

Marta

68. Data: 2002-10-26 06:32:09

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam jeszcze wanne;-)))
Na szczęście do irgi ma jeszcze kilka metrów:-)))

Pozdrawiam

Marta

wiadomości news:pliu9.144795$Cz.14400817@twister.neo.rr.com...

69. Data: 2002-10-26 15:50:30

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta" <m...@m...pl> wrote in message news:apc5a4$8bm$1@news2.tpi.pl...

> O! Coraz bardziej podoba mi się Michale Twoje podejście. Kilka lat temu
> dostałam od znajomych swoje pierwsze krzewy, irgę i płożącego jałowca (do
> dzisiaj nie wiem jakie to odmiany). Wczoraj patrzyłam na jałowca i z
> czułością przypominałam sobie jak bryłka zmieściła się w małej plastikowej
> misce:-))) Dzisiaj potrzebowałabym sporej balii....

No! Moje siewki cisa urosły w tym roku o 100% i jestem z nich dumna. Mają
już 10 cm wysokości. Planuję żywopłocik:-)))

Pozdrawiam, Basia.

70. Data: 2002-10-26 21:17:57

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No! Moje siewki cisa urosły w tym roku o 100% i jestem z nich dumna. Mają
> już 10 cm wysokości. Planuję żywopłocik:-)))
>
> Pozdrawiam, Basia.

Oj... Jak ja bym chciała mieć już MOJE siewki cisa.... Niestety pierwszy
egzemplarz jest jeszcze malutki:-(

Serdecznie pozdrawiam

głeboko zawistana z powodu cisa

Marta;-)))

Czarne tulipany
Przycinanie żywopłotu
wierzba płacząca
cedr syberyjski
Hibiskus - jak przechowywac I Jaskry amerykanskie