walka z wełnowcami

51. Data: 2014-07-21 09:06:01

Temat: Re: walka z wełnowcami
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli facet wierzy, że coś wskóra, to ma jakieś zaćmienie.

Najwyraźniej to dla niego jakaś ważka sprawa.

Ewa

52. Data: 2014-07-21 09:08:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-21 06:25, bbjk pisze:

> U mnie moskitiery są nieco poszarpane kocimi pazurkami, ale ten "Twój"
> nie ma takiej śmiałości, by się wspinać

Ależ miau, miau!

> , a i widać, ze jest starszy, więc bardziej stateczny. A moje
> rozpuściłam niemożliwie, właśnie teraz mała mi siedzi na ramieniu,
> mruczy głośno i ociera mokry zimny nosek o nos.

Rozpuszczony kot - to coś, co by mi nawet pasowało. ;)

Ewa

53. Data: 2014-07-21 09:10:29

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-21 09:08, FEniks pisze:

> Rozpuszczony kot - to coś, co by mi nawet pasowało. ;)

Okrutnica!
No dobrze, rozwydrzone - lepiej? Czy może nosisz futro wydrze?
--
B.

54. Data: 2014-07-21 09:13:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-21 09:10, bbjk pisze:

> Okrutnica!
> No dobrze, rozwydrzone - lepiej? Czy może nosisz futro wydrze?

Wydrzą naturę może tak. Futer nie naszam.

Ewa

55. Data: 2014-07-21 14:10:10

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Najwyraźniej to dla niego jakaś ważka sprawa.

Próbuje drań osaczyć.

--
Jarek

56. Data: 2014-07-21 14:47:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Próbuje drań osaczyć.

Na ogół jednak jak go widzę, to tylko bąki zbija.

Ewa

57. Data: 2014-07-21 14:50:16

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-21 14:47, FEniks pisze:

> Na ogół jednak jak go widzę, to tylko bąki zbija.

Zbijanie bąków i ciem to ulubione kocie zajęcie.
Po zbiciu kotka się ich wyraźnie brzydzi i tylko obserwuje, jak gmerają
nóżkami, a kot zjada albo mi przynosi w darze.
--
B.

58. Data: 2014-07-21 15:06:22

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Na ogół jednak jak go widzę, to tylko bąki zbija.

Wszak to najodpowiedniejsze zajęcie dla takich jak on.

--
Jarek

59. Data: 2014-07-21 15:18:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wszak to najodpowiedniejsze zajęcie dla takich jak on.

Na cóż, takie życie - bąki zbijasz, to potem pod oknem o czyjąś łaskę
się modlisz.

Ewa

60. Data: 2014-07-21 15:21:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-21 14:50, bbjk pisze:

> Zbijanie bąków i ciem to ulubione kocie zajęcie.
> Po zbiciu kotka się ich wyraźnie brzydzi i tylko obserwuje, jak
> gmerają nóżkami, a kot zjada albo mi przynosi w darze.

I to ja tu jestem okrutnicą?

Ewa

znikam z forum na około rok
Zapleśniała kurtka - jak wyczyścić? NTG