wena producentów - nazwy

1. Data: 2002-06-14 12:00:27

Temat: wena producentów - nazwy
Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od pewnego czasu zauważam coraz to piękniejsze przykłady
szalonego rozwoju nazewnictwa w wyrobach rodzimych producentów
żywności.

Dzisiaj zobaczyłam "salceson królewski", kilka dni wcześniej "salceson
dworski" ???????
A w serach "pizzorella" ????
Czemu to służy każdy wie
ale czasami trafia się na jakiegoś autentycznego poetę

może pamiętacie takie miłe lub zaskakujące pomysły?
--
Dawna Kuchnia _ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')

1. Data: 2002-06-14 12:06:32

Temat: Re: wena producentów - nazwy
Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> może pamiętacie takie miłe lub zaskakujące pomysły?

Mnie się podoba Polo Cockta najbadziej.

pozdr,
grzesio

1. Data: 2002-06-14 12:14:43

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> może pamiętacie takie miłe lub zaskakujące pomysły?

Mnie kiedys wpadla w oko nazwa "kielbasa dziecieca".

... nie kupilam ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-06-14 12:23:11

Od: "Don Pedro\(dom\)" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dawnakuchnia" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czemu to służy każdy wie
> ale czasami trafia się na jakiegoś autentycznego poetę
>
> może pamiętacie takie miłe lub zaskakujące pomysły?
U mnie można kupić Kiełbasę Krakowską - pszczyńską.

Tak jest na nie napisane, pszczyńska większymi literami.

Piotr

1. Data: 2002-06-14 13:09:19

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może pamiętacie takie miłe lub zaskakujące pomysły?

niedokładnie to, ale mój dziadek kiedyś przy śniadaniu spróbował kupnego
dżemu, zrobił grymas, wziął słoik do ręki i mówi: "co to za dżem?
Międzychód. tak też smakuje".

1. Data: 2002-06-14 13:17:58

Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> może pamiętacie takie miłe lub zaskakujące pomysły?

Ser żółty "Mały Książę".

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
k...@b...tk If you're caught out in the rain

1. Data: 2002-06-14 14:33:32

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie się podoba Polo Cockta najbadziej.

A piłeś tę oryginalną?

--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

1. Data: 2002-06-14 14:59:35

Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> A pileś te^ oryginalną?

Ja piłam :-)))

I pamiętam, (choć jak przez mgłę), że smakowała mi o wiele
bardziej niż skąpo wówczas dostępna coca cola (małe, szklane butelki)
coca colę znalazłam jako ulepek przeraźliwie słodki
i byłam bardzo rozczarowana degustacją tego słynnego
niebezpiecznego i imperialistycznego napoju :-)))
ewa

1. Data: 2002-06-14 16:56:02

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i byłam bardzo rozczarowana degustacją tego słynnego
> niebezpiecznego i imperialistycznego napoju :-)))

Fakt, że była "wytrawna" i nijak się miała do CC [z Pewexu] ale sama w
sobie była kiepską kompozycją [nie]smaku.
Nie powiem czego kombinację przypominała aby nie psuć nastroju.
Teraz ponoć coś nowego startuje pod tą nazwą i jestem ciekaw jak to się ma
do starej? Pił ktoś?
Co do Coli to Pepsi jest od niej słodsza. Nieprawdaż?
A obie są do d[cenzura], a tak o nich człowiek marzył w czasach komuny.
I obie żrące. Zostawiłem na noc kubek z PC w samochodzie i jak rano
wróciłem to miałem mnóstwo roboty.

1. Data: 2002-06-14 17:59:51

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dawnakuchnia wrote:

> Dzisiaj zobaczyłam "salceson królewski", kilka dni wcześniej "salceson
> dworski" ???????

Nadworny poeta w pobliskiej mi "Biedronce" przerzucił się z tematyki
rodzinnej ("szynka Babuni", "szynka Teściowej") na klasykę ("szynka
Bohuna")
Czekam na "Flaki Azji" :))

sadyl

czulent - pyszne!!!