wentylacja w kuchni

11. Data: 2005-11-21 09:42:54

Temat: Re: wentylacja w kuchni
Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl> napisał w wiadomości
news:dlrph9$e4n$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Gdyby szafka była od podłogi do sufitu stanowiłaby oddzielne pomieszczenie
> i może......
> Aczkowliek szafki nie mógłbyś otwierać w czasie pracy wyciągu. Ja bym się
> nie zdecydował na taką kombinację - zbyt niebezpieczne.

Oddzielne pomieszczenie owszem... Ale wtedy musi być wymagana kubatura
minimalna, nie chce mi się teraz szukać ile m3, ale na pewno więcej niż
szafka .

12. Data: 2005-11-21 10:15:31

Od: "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> Oddzielne pomieszczenie owszem... Ale wtedy musi być wymagana kubatura
> minimalna, nie chce mi się teraz szukać ile m3, ale na pewno więcej niż
> szafka .
Tego się spodziewałem, aczkolwiek zapomniałem dopisać w swoim wywodzie.

Pooh

http://www.pooh.priv.pl/

13. Data: 2005-11-21 22:15:45

Od: "PP" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wymagana kubatura - 8m3
:)
pozdrawiam
PP

PS. Zaczadzona obsluga kuchni? Hmm..
;>

14. Data: 2005-11-22 12:45:06

Od: "Piotr_boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
> Swoja droga to niezly biznes - sprzedawac przekaznik wart 3zl, w
> obudowie za 5zl, w kartoniku za 1zl - po 700zl :)

koszty dystrybucji 50zł
ubezpieczenie jeśli nie zadziała i ktoś się zaczadzi 464zł :-P

razem koszty: 523zł

podatki: 177zł

podejrzewam, że nikt ich w Polsce nie kupuje więc cena jest niemiecka, bez
żadnych kalkulacji dostosowujących do naszego rynku.

pozdrawiam Piotr

[Elektryka] Wybijanie różnicowoprądówki
Próg dębowy
biała terakota/gres na podłoge