Re: wentylator przez ścianę, jak to sie robi

Data: 2012-08-05 15:43:18
Temat: Re: wentylator przez ścianę, jak to sie robi
Od: Bożena <newsowe@__gmail.com>

"Ghost" <> wrote in message
news:501e64cc$0$26708$65785112@news.neostrada.pl...

| (nie)posianie wody biezacej tez do gustow zaliczysz?

Cóż tak słabo? Można było o dostępie do powietrza wspomnieć ;)
Słowem - pudło. Nie ta skala zjawiska. Bez wody nie da się żyć (lub trudno
bardzo, gdyby w mieście do bloku wiadra targać), bez klimatyzatora - bez
problemu.
Dlatego powtórzę - w Polsce bez klimatyzatora w domu da się żyć bez
problemu. Jeśli ktoś go chce mieć i ma, to kwestia gustu, ale nie jest to
rzecz, którą możnaby porównać do bieżącej wody.

| Split ma to do siebie, ze nie musi byc wywalany bo nie przeszkadza,
<...>

I to właśnie przeszkadza - przez ponad 9 miesięcy w roku na ścianie bądź
suficie wisi coś brzydkiego (tak, znów kwestia gustu), o co mój zwrok by się
potykał i to wlaśnie jest irytujące. Jeśli komuś to nie przeszkadza -
kwestia gustu.

| Bo jest taniej?

Pudło.
W blokach (a spora część ludzi w Polsce jednak mieszka w mieście i to
właśnie ludność miejska tak naprawdę ma największy problem z upałami czyli
zgodnie z Twoją teorią najbardziej porzebuje klimatyzatorów)... a więc w
blokach płaci się za ogrzewanie bez względu na to, czy zakręcisz wszystkie
kaloryfery i będziesz się podgrzewał klimatyzatorem czy nie.

| To czy cieknie to nie kwestia temperatury, ale coz, nie wszyscy szkoly
| koncza.

Ale to Twój argument, że klimatyzator jest niezbędny by w naszym klimacie
nie ociekać potem:
[cytuję]
"A, ze niby nie potrzebny w naszym klimacie to tez bzdura, niepotrzebny
bosmy
przyzwyczajeni, ale jak jest mozliwosc nie chodzenia spoconym..."
[koniec cytatu]

B.

P.S. A wycieczki osobiste... cóż... to kwestia... nie, tym razem nie
gustu... wychowania...