wentylator przez ścianę, jak to sie robi

21. Data: 2012-08-02 05:30:40

Temat: Re: wentylator przez ścianę, jak to sie robi
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jvb95l$kqg$1@inews.gazeta.pl...

> I to jest pierdoła opowiadana przez tych co nigdy takiej przenośnej klimy
> nie
> mieli ale wiedzą najlepiej. Jak by była zła to drugiej przenośnej jak się
> pierwsza wyeksploatowała bym nie kupił.

Wiemy, ze potrafisz tkwic w bledzie do usranej srmieci.

> Z efektywnością jest niewiele gorsza
> od tej niby normalnej o podobnej mocy.

Jak odprowadzasz cieple powietrze?

> Grzać też się nią daje. na budowlanych
> opisywałem jaki zrobiłem eksperyment z wykorzystaniem przenośnego
> klimatyzatora jako źródła ciepła do ogrzewania mieszkania. W mieszkaniu w
> bloku tylko klimatyzator przenośny ma sens. W tym roku może z 10 dni
> pracował.

Wlasnie dlatego, ze to badziewie, nikt nie ma ochoty wlaczac go poza okresem
skrajnie wysokich tempetaru, gdy sie juz nie da wytrzymac.

> Dla maksymalnie dwudziestu dni w roku nie warto bujać się ze stacjonarnym
> klimatyzatorem.

Ja mam juz drugi stacjonarny, twierdze, ze warto. Zwlaszcza przy
dzisiejszych cenach.

22. Data: 2012-08-02 05:32:19

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena" <newsowe@__gmail.com> napisał w wiadomości

> Co do klimatyzatorów stacjonarnych, to IMHO w naszym klimacie w domu są
> one
> całkowicie zbędne - ile tych upałów bywa... tyle co nic... Lepszy już
> chyba
> taki przenośny, skoro koniecznie musi coś być.
>
> Bożena.

Kolejna.

23. Data: 2012-08-02 16:36:02

Od: Bożena <newsowe@__gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <> wrote in message

| Użytkownik "Bożena" <newsowe@__gmail.com> napisał w wiadomości

| Kolejna.

Ale, że o co dokładnie za przeproszeniem chodzi?

B.

24. Data: 2012-08-02 16:39:55

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost wrote:
> [...]
>
> Wlasnie dlatego, ze to badziewie, nikt nie ma ochoty wlaczac go poza
> okresem skrajnie wysokich tempetaru, gdy sie juz nie da wytrzymać.

a chciałbyś siedzieć w hałasie agregatu?

można tez kupić Rainbowa i używać go jako klimatyzatora, wystarczy kostki z
lodu wrzucać do pojemnika. :)

25. Data: 2012-08-04 12:23:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <> wrote in message

> są

> Ale, że o co dokładnie za przeproszeniem chodzi?

"lepszy juz chyba taki przenosny"

26. Data: 2012-08-04 16:23:04

Od: Bożena <newsowe@__gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <> wrote in message

| "lepszy juz chyba taki przenosny"

Widzę, że słowo "chyba" zostało kompletnie zignorowane...
Ok. Wytłumaczę, co konkretnie miałam na myśli. Nie porównywałam ani
wydajności, ani efektywności, ani innych tego typu parametrów. Ta lepszość
przenośnego polega na tym, że przez ponad 9 miesięcy w roku można go trzymać
gdzieś daleko w piwnicy czy garażu i się o niego "nie potykać" choćby nawet
tylko wzrokiem.

B.

27. Data: 2012-08-05 09:43:20

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzymać
> gdzieś daleko w piwnicy czy garażu i się o niego "nie potykać" choćby

A w czasie gdy pracuje potykac sie ciagle. Pomijam wydajnosc, glosnosc,
niemajakosc sensowengo odprowadzenia ciepla itp. To "chyba" nie ma zadnego
sensu. A gdy na dworze chlod (nie mroz), klimatyzator moze grzac, oczywiscie
ma to sens tylko przy splicie.

A, ze niby nie potrzebny w naszym klimacie to tez bzdura, niepotrzebny bosmy
przyzwyczajeni, ale jak jest mozliwosc nie chodzenia spoconym, to
zdecydownie okazuje sie, ze jednak przydatny.

28. Data: 2012-08-05 10:25:09

Od: Bożena <newsowe@__gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> [...]
| przyzwyczajeni, ale jak jest mozliwosc nie chodzenia spoconym, to
| zdecydownie okazuje sie, ze jednak przydatny.

Przypomnę tylko, że o gustach się nie dyskutuje.

Gdybym potrzebowała i miała coś wybrać (a nie przewiduję takiej potrzeby, no
chyba, że się u nas zrobi "afryka" w co szczerze wątpię), to poszukiwania
zaczęłabym właśnie od przenośnych z powodu, który wymieniłam - możliwość
wywalenia go do piwnicy. Byc może po zbadaniu parametrów itp. zmieniłabym
zdanie, ale szczęśliwa z tego powodu nie byłabym.
Co zaś dotyczy funkcji grzania, to na plaster komu taka funkcja, jak się ma
normalne i sprawnie działające ogrzewanie. W różnych hiszpaniach czy
afrykach, owszem potrzebna, bo oni nie mają ogrzewania, ale w Polsce?

W temacie potrzebności w naszym klimacie. Uważam, że nie jest potrzebny.
Kwestia pocenia się jest kwestią bardzo indywidualną - z jednego cieknie
strumieniami przy 23C, a inny nie ma problemu i przy 28C. Dla Ciebie jest
przydatny, dla mnie nie... de gustibus...

B.

29. Data: 2012-08-05 12:19:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> zadnego
> oczywiscie

> bosmy
>
> Przypomnę tylko, że o gustach się nie dyskutuje.

(nie)posianie wody biezacej tez do gustow zaliczysz?

> [...]
> zaczęłabym właśnie od przenośnych z powodu, który wymieniłam - możliwość

Split ma to do siebie, ze nie musi byc wywalany bo nie przeszkadza, wiec ta
przewaga to cos jakkby, ze wolisz koze bo mozna ja wyprowadzic i przestaje
smierdziec.

> [...]
> normalne i sprawnie działające ogrzewanie. W różnych hiszpaniach czy
> afrykach, owszem potrzebna, bo oni nie mają ogrzewania, ale w Polsce?

Bo jest taniej?

> [...]
> strumieniami przy 23C, a inny nie ma problemu i przy 28C. Dla Ciebie jest
> przydatny, dla mnie nie... de gustibus...

To czy cieknie to nie kwestia temperatury, ale coz, nie wszyscy szkoly
koncza.

30. Data: 2012-08-05 12:44:48

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-05 14:19, Ghost pisze:

> To czy cieknie to nie kwestia temperatury, ale coz, nie wszyscy szkoly
> koncza.

Normalne, jeżeli ktoś ma inne zdanie i ośmieli się przedstawić swój
punkt widzenia, to trzeba go zbluzgać i ośmieszyć.
Typowy polski palant.

Electrolux?
Osady ściekowe do ogrodu? - c.d.
Łożyska - wyjasnijcie prosze
Konstrukcje pralek, proszki i zapachy
wanna i brodzik w niewielkiej łazience - warto?