Re: wewnętrzna antena TV

Data: 2010-02-14 02:24:40
Temat: Re: wewnętrzna antena TV
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

"Jarek P." hl7005$qu2$...@i...gazeta.pl

> Niskie kanały - tak. Ale i na niskich obecnie mało co jest.

A co takiego jest w powietrzu, czego nie ma w kosmosie? :)
Jedynak i dwójka. Coś jeszcze? A to raczej niskie kanały w Białymstoku.

> A niech budzi, telewizor w domu to obecnie chyba nie jest dowód
> specjalnej majętności.

Telewizor (choć kosztuje ponad fajf tałzen złoty -- UE40B8000)
nie, ale antena budzi zaciekawienie i kusi -- zawsze znajdzie
się ktoś, kto ją zechce ,,wyprostować''. ;)

> No tak, Trwam, Polonia, Puls... nic, tylo zza telewizora nie wstawać
> :-)

Wiele osób płaci za kablówkę ze 4 dychy miesięcznie, aby Trwać, Pulsować itd... ;)

> Mają sens, ale w bliższych nadajnikom TV lokalizacjach. A tunery TV
> w formie kart komputerowych w dodatku wymagają dość dobrego sygnału.

Mieszkam w mieście -- to widać, słychać i czuć. ;)
Więc jestem daleko od nadajnika? :)

> Można, ale moim zdaniem nie ma sensu. Jesli koniecznie chcesz, opis
> konstrukcji anteny TV, choćby wymiary samego dipola znajdziesz bez
> problemu w necie.

Jeśli nie ma to sensu -- po co mam próbować? :)

Teraz pytanie -- dlaczego anteny mają wbudowane wzmacniacze aktywne,
skoro można by takie wzmacniacze wmontowywać od razu w telewizory? :)

-=-

BTW -- czy ten telewizor ma sens? UE40B8000

http://www.samsung.com/pl/consumer/tv-audio-video/te
levisions/led/UE40B8000XWXXH/index.idx?pagetype=prd_
detail&tab=spec&fullspec=F

--
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
na nie, gdyż ma popsuty notebook. Proszę o cierpliwość. :)