wielozadaniowosc osrodka mowy

121. Data: 2015-04-04 17:06:06

Temat: Re: wielozadaniowosc osrodka mowy
Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Apr 2015 09:30:02 -0500, Pszemol napisał(a):

> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> Toteż nie śmiał się z krzyża jako symbolu tylko z kompulsywnego
> przeżegnywania się. A przeżegnują się w taki sposób przed kościołami a nawet
> kapliczkami katolicy właśnie. I ci "nasi" i ci prawosławni.

Prawosławni katolicy?? A któż to?

M.

122. Data: 2015-04-04 17:10:09

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-04 17:00, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> Mogą też pukać. W niemalowane. No ale ja wszystkich chrześcijan nie znam,
> wiec powstrzymam się od generalizowania, że to właśnie oni najczęściej
> odpukują.

Też nie lubię, ale wnioskuję po okolicznej populacji. Też odpukują. Ale
przeżegnać się dodatkowo zawsze można. Wtedy każde się odgania biesy.

123. Data: 2015-04-04 17:12:19

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Apr 2015 16:58:38 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-04-04 16:47, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> Może też skacze.

Swoją drogą sprtowcy mają sporo takich swoich własnych, dziwnych gestów,
wykonywanych zawsze przed np. skokiem, rzutem, biegiem, serwem. I jakoś
chyba nikogo to nie śmieszy. Mnie nie śmieszy.

M.

124. Data: 2015-04-04 17:13:31

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Apr 2015 17:10:09 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-04-04 17:00, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

> Też nie lubię, ale wnioskuję po okolicznej populacji. Też odpukują. Ale
> przeżegnać się dodatkowo zawsze można. Wtedy każde się odgania biesy.

A korale z czosnku na szyję powiesić też nie zaszkodzi :)

M.

125. Data: 2015-04-04 17:23:08

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-04 17:13, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

Jak las blisko. Albo Siedmiogród.

126. Data: 2015-04-04 17:27:18

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-04 17:12, obywatel Fragi uprzejmie donosi:

Gest Kozakiewicza też?

127. Data: 2015-04-04 18:19:45

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> A są tacy co plują przez lewe ramię.
> Zadziwiające, że to też najczęściej chrześcijanie.

Widzisz jakieś podobieństwo między tendencjami do wiary
w zabobony i przesądy i uzależnieniem od religii? Ja też :-)
Jedno i drugie jest chyba efektem słabości umysłu i pełni
rolę umysłowego analogu kuli u inwalidy ruchowego.

128. Data: 2015-04-04 18:20:57

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Fragi" <s...@o...pl> wrote in message

> Prawosławni katolicy?? A któż to?

Ci co się od rzymskiego papieża odłączyli i piszą cyrylicą oczywiście... :-)
Toż to almost identiko katole są tylko ciut inszy...

129. Data: 2015-04-04 18:21:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Niewiara w Boga a niewiara w magiczne rytuały to jednak nie to samo.

A jednak wygląda na to, że ma wiele cech wspólnych.

130. Data: 2015-04-04 18:22:57

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Fragi" <s...@o...pl> wrote in message

> Swoją drogą sprtowcy mają sporo takich swoich własnych, dziwnych gestów,
> wykonywanych zawsze przed np. skokiem, rzutem, biegiem, serwem. I jakoś
> chyba nikogo to nie śmieszy. Mnie nie śmieszy.

Przyzwyczaiłaś się to Cię nie śmieszy...
Ale tego komedianta widać kompulsywne przeżegnywanie się śmieszy.

Kamiński 3 lata puchy i Skoki.
Klapsologia
Krytyka ateizmu
Czego się nie robi ze strachu.