wielozadaniowosc osrodka mowy

161. Data: 2015-04-06 16:50:42

Temat: Re: wielozadaniowosc osrodka mowy
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Chyba raczej historią:

>https://www.youtube.com/watch?t=1579&v=3ZihtmG1fIo

>tylko potrafisz zrozumieć genezę powstania pogromów.

Wątpię.

162. Data: 2015-04-07 17:51:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Apr 2015 11:35:11 +0200, krys napisał(a):

> Chyba raczej historią:
>
> https://www.youtube.com/watch?t=1579&v=3ZihtmG1fIo
>
> I może nie "usprawiedliwiasz", tylko potrafisz zrozumieć genezę powstania
> pogromów.

Otóż to.
--

Ikselka
pewni siebie."

163. Data: 2015-04-07 17:54:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Apr 2015 14:34:53 +0200, krys napisał(a):

> Skomentowała post Chirona, w którym były linki.
> Potraktowany całościowo (post, nie Chiron), bez cięcia, nie budzi
> wątpliwości.

Cóż, Krys, pan Pszemol tu szeroko rozumianym głosem ludu gada - mamy więc
sytuację, kiedy człowiek nieczytaty i niepisaty wyciąga tzw "wnioski".
Właśnie stąd biorą się potem pogromy...
--

Ikselka
pewni siebie."

164. Data: 2015-04-07 18:06:45

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Cóż, Krys, pan Pszemol tu szeroko rozumianym głosem ludu gada - mamy więc
> sytuację, kiedy człowiek nieczytaty i niepisaty wyciąga tzw "wnioski".
> Właśnie stąd biorą się potem pogromy...

Ale jednak faktem jest, że pochlastałaś post Chirona bez sensu. Pszemol mógł
to odczytać tak, jak odczytał, w końcu lata urabiania swoje robią, nie?

165. Data: 2015-04-08 00:04:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Apr 2015 18:06:45 +0200, krys napisał(a):

> Ale jednak faktem jest, że pochlastałaś post Chirona bez sensu. Pszemol mógł
> to odczytać tak, jak odczytał,

"Pochlastane" jest bardzo przejrzyście i logicznie (z naciskiem na "bardzo
przejrzyście i logicznie") - czyli pod każdym "chlastem" jest to, co się
stricte do danego konkretnego "chlasta" (i tylko do niego) odnosi. Tylko
debil nie zrozumie - i jeden się znalazł jak widać, ale to akurat mnie nie
dziwi, bo zawsze się taki znajdzie, szczególnie kiedy w dyskusji bierze
udział Pszemol...

Poniżej cytat PIERWSZEGO "chlasta" - w układzie oryginalnym:

"
Ch:
Robią co im się żywnie podoba. Ba! Wielu ludzi przekonali, że to oni s
biednymi, prześladowanzmi ofiarami. Wszystko, co ma swj początek ma też
swój koniec. I wszystko IMO zdąża do końca.

XL:
No cóż, wiadomo już przynajmniej, skąd się pogromy brały."

Nie ma marnego cienia szansy na możliwość, żeby przynajmniej średnio
czytający i kojarzący człowiek (którym Pszemol jak widać nie jest, dla mnie
to nic nowego) mógł moją powyższą cytowaną wypowiedź powiązać z linkami
Chirka, które dla jasności oddzieliłam cytując dopiero PÓŹNIEJ, dla
jasności komentując je też osobno ("Krew zalewa")!

--

Ikselka
pewni siebie."

166. Data: 2015-04-08 02:46:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chirka, które dla jasności oddzieliłam cytując dopiero PÓŹNIEJ, dla
> jasności komentując je też osobno ("Krew zalewa")!

No widzisz, Krys: Ikselka jednak tak skomentowała odpowiedź Chirona
"Robią co im się żywnie podoba." która była komentarzem pod
jej "przepraszaniem za "katolicką szopkę". Stare paskudne żydzisko."
A więc niczego nie pokręciłem - komik wyśmiewający szopkę katolicką
tłumaczy Ikselce skąd się pogromy brały... Smutne to i przerażające.

167. Data: 2015-04-08 02:50:32

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Otóż to.

Właśnie... otóż to!

Ja naprawdę nie rozumiem w jaki sposób od komedii,
czy nawet drwin, doszłaś rozumowaniem do pogromów...
Tylko w Twojej przepełnionej nienawiścią do Żydów głowie
wychowanej w głębokiej pogardzie dla "innowierców"
mogło powstać skojarzenie z pogromami w tym kontekście.
A już ciekawego smaczku dodaje to, że z rejonu Kielc nadajesz :-(

168. Data: 2015-04-08 09:10:49

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> swój koniec. I wszystko IMO zdąża do końca.
>
> XL:
> No cóż, wiadomo już przynajmniej, skąd się pogromy brały."

No cóż, w tej sytuacji wycofuję się ze swojego domniemania.
Pszemol ma rację.
Ktoś, kto nie interesował się antypolonizmem, właściwie nie ma prawa
zrozumieć, o co Tobie i Chironowi chodzi. Zwłaszcza, że Chiron komentuje
kabaret.

A Pszemol też może sobie we własnym hermetycznym gronie pogadać półsłówkami
i powiedzieć, że dziwi się, że średnio czytajaca i rozumiejąca XL nic nie
kuma.

169. Data: 2015-04-08 09:12:02

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> [...]
> A więc niczego nie pokręciłem - komik wyśmiewający szopkę katolicką
> tłumaczy Ikselce skąd się pogromy brały... Smutne to i przerażające.

Już posypałam głowę popiołem. Miałam dobre intencje, piekło ma nową
posadzkę:-)

Kamiński 3 lata puchy i Skoki.
Klapsologia
Krytyka ateizmu