wielozadaniowosc osrodka mowy

91. Data: 2015-04-04 10:33:50

Temat: Re: wielozadaniowosc osrodka mowy
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:tvajcld492si$.3dvsys8kdl3f.dlg@40tude.net...

> Na marginesie - fajny skecz, lubiłabym go nawet bardzo, gdyby nie ten
> fatalny wtręt ni z gruszki, ni z pietruszki z ostentacyjnym żegnaniem się
> przepraszaniem za "katolicką szopkę". Stare paskudne żydzisko.

Robią co im się żywnie podoba. Ba! Wielu ludzi przekonali, że to oni s
biednymi, prześladowanzmi ofiarami. Wszystko, co ma swj początek ma też swój
koniec. I wszystko IMO zdąża do końca. No cóż oni sobie pozwalają cakowicie
bezkarnie- ba! Przy poparciu wielu gojów nawet na coś takiego:
https://www.youtube.com/watch?v=VsfIimaGKBc
https://www.youtube.com/watch?v=JQELIsgJmOM
http://www.gralakhen.republika.pl/jew1.html
antypolonizm w czystej postaci.

Zaraz pewno Ewa napisze, że ci Polacy to tak niewyraźnie cmokają, jak mówią

--

Chiron

92. Data: 2015-04-04 10:44:28

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>Robią co im się żywnie podoba.

Kto robi co mu sie żywnie podoba?

93. Data: 2015-04-04 10:45:42

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

>Stare paskudne żydzisko.

Jesteś pewna, że jest Żydem?

94. Data: 2015-04-04 10:52:58

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> Kto robi co mu sie żywnie podoba?

Znów nie zajrzałeś do linków

--

Chiron

95. Data: 2015-04-04 11:00:51

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

>Znów nie zajrzałeś do linków

Nie klikam dopóki nie wiem co tam jest. Stad moje pytanie. To jak, napiszesz
kto robi co mu sie żywnie podoba?

96. Data: 2015-04-04 11:53:10

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Nie klikam dopóki nie wiem co tam jest. Stad moje pytanie. To jak,
> napiszesz kto robi co mu sie żywnie podoba?

No ale skoro Ci wszystko opiszę i opowiem- to po co masz klikać? Chcesz-
klikniesz i będziesz wiedział. Jesli to za duża fatyga dla Ciebie- to Twój
wybór

--

Chiron

97. Data: 2015-04-04 12:13:21

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-04 10:45, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

> Jesteś pewna, że jest Żydem?

Albowiem wszyscy niekatolicy to na pewno są żydy.

98. Data: 2015-04-04 13:20:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-04 o 12:13, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-04-04 10:45, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
et...

> Albowiem wszyscy niekatolicy to na pewno są żydy.

A także starzy i paskudni.

Ewa

99. Data: 2015-04-04 13:51:13

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> [...]

>klikniesz i będziesz wiedział. Jesli to za duża fatyga dla Ciebie- to Twój

Napiszesz przynajmniej dlaczego te linki kojarzą ci się z Markiem Gungorem?

100. Data: 2015-04-04 14:11:45

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
> Dnia 2015-04-04 10:45, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
et...

> Albowiem wszyscy niekatolicy to na pewno są żydy.

Miałem podobne pytanie i tak właśnie na nie sobie odpowiedziałem :-)
Swoją drogą - czy katoliccy dewoci właśnie nie robią takiej szopki
z żegnaniem się oscentacyjnym przed czymś trudnym, strasznym?
Ano żegnają się tak właśnie... Więc trafna obserwacja tego pana,
który wyraźnie powiedział że w młodości uczęszczał do katolickiej
szkoły i widział co robią siostry zakonne prowadzące tą szkołę...
Nie wiem za co się tu obrażać? :-)

Kamiński 3 lata puchy i Skoki.
Klapsologia
Krytyka ateizmu