wielozadaniowosc osrodka mowy

81. Data: 2015-04-03 20:29:52

Temat: Re: wielozadaniowosc osrodka mowy
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Dnia 2015-04-03 15:04, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

>Też masz szklaną?

Ten typ ma zduping. Jest w tym całkiem niezły - (nie)trafia 100/100

82. Data: 2015-04-03 20:37:44

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

W dniu 2015-04-03 o 07:33, Ghost pisze:

>Może tak być.

>PS: Miałam dzisiaj przedziwny sen, śniłeś mi się Ty, Qra + moja nieżyjąca
>babcia, ciotka i dziadek. Muszę to jakoś rozkminić. ;-)

Momenty były?

83. Data: 2015-04-03 20:44:05

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

>A Ci "oni" też uważają że są w tym dobzi?

a nie "do buzi"?

84. Data: 2015-04-03 21:07:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Poważnie przyjżyj się kobiecym samochodom w środku
> i faceta, kobieta z samochodu robi to samo co ma w torebce,
> istny sajgon i to nie jest cecha indywidualna.
> Wszystko w tym samochodzie znajdziesz, bo właśnie
> tak funkcjonują że robią kilka rzeczy na raz.

Zapewniam Cię, zaprawdę powiadam Ci, że jest to cecha
indywidualna i nie ma związku żadnego z płcią.
Mam kilka kontrprzykładów w swoim otoczeniu które
obalają Twoje wizje podziałów kobieco/męskich.

Również mam kilka kontrprzykładów obalających
tezy z pl.misc.samochody o tym jak to "baby" to źli
kierowcy a "faceci" to super rajdowcy na drodze...
To czasami żenujące dla mnie gdy moi koledzy tak się
między sobą poklepują a przecież wszyscy pamiętamy
jak jeden z tych co tak mówił wczoraj przespał znak
stopu i o mało co nas nie zabił wjeżdzając na drogę główną...

To po prostu przypadek Robert, że z takimi kobietami
Ty masz w swoim życiu do czynienia - poznasz więcej
kobiet i mężczyzn a z pewnością znajdziesz takich
facetów co mają rozpiż w samochodzie i takie babeczki
które Cię opindolą za zostawienie pustej puszki koli
w ich aucie i robienie nieporządku... To cecha indywidualna.

To nie jest cecha indywidualna, ani niechęć do kobiet, ani obżarstwo jak ghost pisze,
kobieta ma psychikę podzielną, jej łatwiej jest robić kilka rzeczy naraz, facet
szybko się rozprasza i ta jej wielozadaniowość powoduje że w samochodzie ( jak jedzie
to koło zmienia jednocześnie) tym samym towarzyszy temu bajzelek bo nigdy przy
wielozadaniowości nie zrobisz skrupulatnie danej rzeczy.
Nie uważam tego za wadę bo się przydaje w różnych sytułacjach, gdy facet nie umie
inaczej jak koń z klapami na oczach prosto.

85. Data: 2015-04-03 22:51:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-03 o 20:37, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> Momenty były?

Z dziadkiem i babcią? Grozy co najwyżej.

Ewa

86. Data: 2015-04-03 23:46:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Apr 2015 17:22:12 +0200, Chiron napisał(a):

> Z własnego doświadczenia wiem, że facet na ogółrobi jedną rzecz- kilku na
> raz nie da rady. Kobieta natomiast to potrafi doskonale.

https://www.youtube.com/watch?v=aZBhyPiyeOs
:-))
--

Ikselka
pewni siebie."

87. Data: 2015-04-04 00:48:49

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> https://www.youtube.com/watch?v=aZBhyPiyeOs
> :-))

Ano, czymś się przeca różnimy:-)

--

Chiron

88. Data: 2015-04-04 00:51:11

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Z dziadkiem i babcią? Grozy co najwyżej.

Świetny sposób interpretacji snu- to jak najszybciej zapisać przede
wszystkim swoje emocje, uczucia- jakie się ma w związku z tym snem. Potem-
sam sen. No i rozwiązanie najczęściej przychodzi za jakiś czas. Chociaż-
ponoć- jak się śnią zmarli- to ważne jest, czy wiedziałaś, że te osoby nie
żyją- czy w swoim snie traktowałaś ich jak żywych

--

Chiron

89. Data: 2015-04-04 00:58:10

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote:

> Ano, czymś się przeca różnimy:-)

Masz "box with nothing in it"? Bo ja chyba nie mam...
Ale zgadzam sie, z analogia pudelek niestykajaca sie ze soba :-)

90. Data: 2015-04-04 01:06:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Apr 2015 00:48:49 +0200, Chiron napisał(a):

> Ano, czymś się przeca różnimy:-)

Na marginesie - fajny skecz, lubiłabym go nawet bardzo, gdyby nie ten
fatalny wtręt ni z gruszki, ni z pietruszki z ostentacyjnym żegnaniem się i
przepraszaniem za "katolicką szopkę". Stare paskudne żydzisko.

--

Ikselka
pewni siebie."

Kamiński 3 lata puchy i Skoki.