wielozadaniowosc osrodka mowy

151. Data: 2015-04-05 07:41:43

Temat: Re: wielozadaniowosc osrodka mowy
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:mfqbmm$q9a$...@d...me...

>No ale rytuały religijne są w gruncie rzeczy śmieszne :-)

I znów kwantyfikator z dupy :-)

152. Data: 2015-04-05 07:43:20

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Ja, oczywiście - to ja jestem ten w błędzie :-)))

Tak.

>Mamy przykład dwu facetów: ja mam porządek w aucie,
>mój przyjaciel Adam ma bajzel ale Ty wciąż uważasz, że to
>jest super teoria która się sprawdza w życiu - pogratulować :-)

Ja tak uważam, zdupny matole?

153. Data: 2015-04-05 15:18:58

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tak uważam, zdupny matole?

Po co te epitety?
Moja cierpliwość do twojego chamstwa jest na wykończeniu.

154. Data: 2015-04-05 23:08:26

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Po co te epitety?
>Moja cierpliwość do twojego chamstwa jest na wykończeniu.

Moja dla twojego wmawiania dziecka w brzuch dawno się zakończyła. Ćwoku.

155. Data: 2015-04-06 11:35:11

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> Że co???
> Usprawiedliwiasz pogromy komedią? Żartami?
> A nawet drwinami?

Chyba raczej historią:

https://www.youtube.com/watch?t=1579&v=3ZihtmG1fIo

I może nie "usprawiedliwiasz", tylko potrafisz zrozumieć genezę powstania
pogromów.

156. Data: 2015-04-06 14:28:32

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <w...@n...pl> wrote in message

> Chyba raczej historią:
>
> https://www.youtube.com/watch?t=1579&v=3ZihtmG1fIo
>
> I może nie "usprawiedliwiasz", tylko potrafisz zrozumieć genezę
> powstania pogromów.

No ale ona ten komentarz wstawiła pod komika, który
parodiował przeżegnywanie się - więc nie rozumiem.

157. Data: 2015-04-06 14:34:53

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "krys" <w...@n...pl> wrote in message

> No ale ona ten komentarz wstawiła pod komika, który
> parodiował przeżegnywanie się - więc nie rozumiem.

Skomentowała post Chirona, w którym były linki.
Potraktowany całościowo (post, nie Chiron), bez cięcia, nie budzi
wątpliwości.

158. Data: 2015-04-06 16:00:25

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <w...@n...pl> wrote in message

> Skomentowała post Chirona, w którym były linki.

Linki do czegoś zupełnie innego niż parodia przeżegnywania się.

> Potraktowany całościowo (post, nie Chiron), bez cięcia, nie budzi
> wątpliwości.

Jej komentarz był PRZED linkami, więc jak mógł być komentarzem do linków?
Ale ok, nie ma sensu się o to sprzeczać - nienawiść do anonimowej grupy
ludzi, całych narodów, jest dla mnie tak czy inaczej nieuzasadniona. Nawet
jeśli jakiś radykał z danego narodu coś sobie mówi albo czegoś chce to
jeszcze nie powód aby nienawidzieć całą grupę ludzi. Mam nadzieję, na ten
przykład, że nikt czytający Ikselkę nie zacznie nienawidzieć wszystkich
mieszkańców Kieleckiego, byłoby to nie fair w stosunku do zapewne wielu
mądrych i uczciwych ludzi którzy w tamtym miejscu oprócz niej mieszkają...

159. Data: 2015-04-06 16:28:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> [...]
> bo nie ma: czułości, miłości, dobroci, zainteresowania, serca.
> Człowiek, pozbawiony swojej emocjonalności (ściślej: on ją ma, ale tak
> głęboko schowaną, że nie ma do niej dostępu)- nigdy nie będzie
> szczęśliwy. No to sobie wymyśla swoje "szczęście": to, co mu podtykają
> radio, TV, internet, etc: trzeba zbierać złom, być bogatym, wysportowanym,
> etc. I za cholerę taka osoba nie zrozumie, dlaczego odczuwa coś dziwnego:
> jakieś takie kłucie, zdenerwowanie w momencie, kiedy widzi np szczęśliwą
> rodzinę.
> Jesteś osobą, która i tak chyba tego nie zrozumie.

Tak, masz racje - absolutnie nie widzę związku tego co napisałeś
wyżej z kompulsywnym, odruchowym nawykiem przeżegnywania się
które zostało Ci w dzieciństwie wpojone przez rodziców i katechetę.

> Tak myślę- skoro przez kilkanaście lat nie próbowałeś- to dlaczego
> teraz miałbyś? Pamiętasz? "Wyłącz" myślenie. Ty zaś uważasz to za afront.

Oczywiście, bo historyjkę z mężem kupującym samochód i żoną
szukającą uczucia bez problemu rozumiem/czuję bez potrzeby
"wyłączania myślenia". To wyłączanie myślenia to Twoja głupawka
która niczemu nie służy, bo są osoby którym myślenie w niczym
nie przeszkadza, w szczególności nie przeszkadza w widzeniu
kogoś potrzebującego uczucia a nie dóbr materialnych.
Tylko jeszcze raz: co to ma wspólnego z odruchami przeżegnywania się?

> No ale dobra Nowina puka i do Twoich drzwi.

Jaka, kuźwa, nowina??? Że śniegu spadło w niedzielę 15 cali
w miejscu gdzie jadę w piątek na narty i deskę? :-)))
http://www.onthesnow.com/alberta/sunshine-village/sk
ireport.html
Masz rację, dobra to nowina!!! :-)))

> No cóż- życzę Ci zdrowych, wesołych i rodzinnych Świąt.
> Aby Zmartwychwstanie Pańskie przyniosło i Tobie przemianę
> w Twoim życiu. Wierzysz czy nie- Bóg i za Ciebie umarł na krzyzu.

Wiara w te bzdury o zmartwychwstaniu przynoszącym przemianę
czy też uzdrawiającej mocy śmierci na krzyżu to jeden z większych
idiotyzmów wiary - coś nieprawdopodobnie głupiego i bezmyślnego.
Chyba nawet bardziej idiotyczne jak dziewicze poczęcie Maryi...
Nie widzę absolutnie ŻADNEGO poświęcenia w śmierci na krzyżu
przez syna bożego, który wie dokładnie że jest nieśmiertelny bo
jest bogiem, który wie dokładnie że zmartwychwstanie - to żadna
sztuka "umrzeć" skoro się wie, że się nie umrze tak naprawdę...
Że też bezmyślni ludzie dają się tak manipulować takimi bzdurnymi
historyjkami - niech zgadnę - pewnie wyłączasz myślenie, no nie? :-)

160. Data: 2015-04-06 16:43:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Historycznie to Jezus nie umarł na krzyżu tylko w nocy go uczniowie zdjeli
przekupując strażnika, jak wydobrzał to poszedł uczyć na wschód i tam słuch po nim
dopiero ginie. Tym samym i Judaizm i Islam utrzymuje że Jezus był tylko prorokiem. To
rodząca się sekta chrześcijańska utworzyła nielogicznie z niego boga, bo nagle w
monoteiźmie masz dwóch bogów, bóg w bogu. Często tą nielogiczność podkreślają ateiści
bo mamy bóg w bogu w religii monoteistycznej z jednym Bogiem. Do islamu dociera drugi
prorok Machomet którego ani Judaizm nie uznaje ani Chrześcijaństwo, które jest w tym
okresie najbardziej krwawą sektą ze wszystkich tych religii, żydów morduje a islam
krucjaty itd.

Kamiński 3 lata puchy i Skoki.
Klapsologia
Krytyka ateizmu