wierzba .....

21. Data: 2006-04-20 10:23:07

Temat: Re: wierzba .....
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

pluton napisał(a):

> A mozecie podac konkretne miejsce, gdzie w bliskich okolicach wawy
> rosnie jakas ladna wierzba, z ktorej mozna uskubac galazke ?

Poszukaj sie wzdłuż Liwca.
pozdr. Jezy

22. Data: 2006-04-27 07:18:49

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mozecie podac konkretne miejsce, gdzie w bliskich okolicach wawy
> rosnie jakas ladna wierzba, z ktorej mozna uskubac galazke ?

Znalazlem calkiem blisko zaglebie wierzbowe: Kielpin kolo Lomianek,
droga do jeziora.

pozdrawiam
pluton

23. Data: 2006-04-27 09:09:13

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

pluton napisał(a):

> Znalazlem calkiem blisko zaglebie wierzbowe: Kielpin kolo Lomianek,
> droga do jeziora.

Widziałem ładne w okolicach Złotokłosu. Witki intensywnie zabarwione,
niemal czerwone.

--
richo

24. Data: 2006-04-27 11:28:17

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Apr 2006 11:09:13 +0200, richo nazca
<n...@n...nospam.com.pl> wrote:

>Widziałem ładne w okolicach Złotokłosu. Witki intensywnie zabarwione,
>niemal czerwone.

O? W którym miejscu? Wierzb tam od groma, właśnie taka by się
przydała, a nie widziałam. I żeby jeszcze ładne kotki miała.

W sumie to dobre okolice dla miłośników wierzb...

Pozdrawiam,
Anka :-)

25. Data: 2006-04-27 14:14:52

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska napisał(a):

> O? W którym miejscu? Wierzb tam od groma, właśnie taka by się
> przydała, a nie widziałam. I żeby jeszcze ładne kotki miała.

Jest tam jakaś pętla autobusowa i obok szutrowa droga w kierunku
cmentarza. To właśnie przy tej drodze zaraz obok pętli.

--
richo

26. Data: 2006-04-27 21:06:32

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jest tam jakaś pętla autobusowa i obok szutrowa droga > --
> richo

Piękne wierzby widziałem zaraz za Babiczkami na drodze z Niesięcina. W tym
roku miały ogromne bazie!

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

27. Data: 2006-04-28 07:24:52

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Apr 2006 16:14:52 +0200, richo nazca
<n...@n...nospam.com.pl> wrote:

>Jest tam jakaś pętla autobusowa i obok szutrowa droga w kierunku
>cmentarza. To właśnie przy tej drodze zaraz obok pętli.

Dzięki, sprawdzę :-)

Pozdrawiam,
Anka :-)

28. Data: 2006-04-28 07:30:25

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Apr 2006 23:06:32 +0200, "Rafał Wolski"
<rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> wrote:

>Piękne wierzby widziałem zaraz za Babiczkami na drodze z Niesięcina. W tym
>roku miały ogromne bazie!

Mam w ogrodzie wierzbę z ogromnymi baziami. Bazie są OK, ale
krótko, a poza tym wierzba rośnie brzydko, rzadka, nieforemna,
zajmuje cenne miejsce. Tak całkiem nie chcę jej się pozbywać,
myślałam, żeby zaszczepić na niej jakąś ciekawszą odmianę.
Przespałam termin wiosenny, chyba latem można okulizować.
Próbował ktoś? Ma szansę się udać?

Pozdrawiam,
Anka :-)

29. Data: 2006-04-28 12:03:55

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska napisał(a):
[...]
> Przespałam termin wiosenny, chyba latem można okulizować.
> Próbował ktoś? Ma szansę się udać?

Wywierć dziurę w pniu i wsadź w nią szczepioną gałąź.
pozdr. Jerzy

30. Data: 2006-04-28 12:19:32

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Próbował ktoś? Ma szansę się udać