wiewiórka pospolita

101. Data: 2003-12-22 00:17:51

Temat: Odp: RE: wiewiórka pospolita
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:brsel8$rk1$...@k...task.gda.pl...

> Pić to można w każdej sytuacji. ;-) Jak nie ma zwierzyny, to trzeba ją
> sprowadzić (daniele, jelenie sika, bobry) lub samemu wychować (bażanty,
> kuropatwy) i jednocześnie poprawić naturalne warunki bytowania zwierzyny w
I kroliki w Autralii i kozy na wyspach pelnych endemicznych gatunkow....

> Może wiesz dzięki komu mamy w Polsce bażanty i plagę bobrów?
Organizacjom ekologicznym zajmujacym sie ochrona srodowiska?

> Dużych drapieżników pozostało niewiele. Zmiotła je cywilizacja. :-(
Czytaj -> ludzie - mysliwi?

Elfir

102. Data: 2003-12-22 00:20:52

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:brskpu$7dk$...@k...task.gda.pl...

> Hejka. Jak Ty mi wytłumaczysz wyższą matematykę. ;-)
Najprawdopodobniej
> jest to atawistyczny instynkt, który realizuje się w kontakcie z przyrodą.
> zapewniam Cię, że przygody łowieckie dostarczają wielu wrażeń duchowych i
> estetycznych. :-)
A malarze namaluja jako "Martwa nature z bazantem i krolikiem"

Elfir

103. Data: 2003-12-22 02:53:04

Temat: Re: wiewiórka pospolita - OT
Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elfir <e...@p...fm> wrote:
> Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:015901c3c80f$d9507820$897c63d9@d3h6c1...

> IMHO na obecnym poziomie cywilizacji czlowieka ewolucja przestala
> dzialac w ludzkim gatunku.
> Wspolczesna medycyna pozwala miec potomstwo osobnikom, ktore nigdy by
> nie dojrzaly do prokreacji lub bylyby wzgeldnie bezplodne - a to jest
> sprzeczne z zalozeniami ewolucji.

I w tym tkwi problem z teorią ewolucji.
Blokerzy się mnożą jak komary, a "profesory" nie chcą!
Chociaż warunki mają lepsze...

moon

104. Data: 2003-12-22 07:59:42

Temat: Re: wiewiórka pospolita
Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. Wedkowania dla przyjemnosci tez nie uznaje

a ja bardzo lubiłam chodzić z Tatą na ryby i nadal bym chodziła, tylko Taty już
nie ma ...
dla mnie wędkowanie to przyjemność...
o polowaniach się nie wypowiadam, bo na nich jeszcze nie byłam...
nie mówię że czegoś lubię lub nie jeśli sama tego nie spróbowałam...

pozdr
Ania

105. Data: 2003-12-22 08:55:16

Temat: Re: RE: wiewiórka pospolita
Od: c...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Czytaj -> ludzie - mysliwi?
>
> Elfir

Nie. - Ty!

Projektujesz ogrody, do których żaden niedźwiadek
nie będzie miał wstępu
No chyba, że gipsowy?

Pozdrawiam pm

106. Data: 2003-12-22 09:49:56

Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Projektujesz ogrody, do których żaden niedźwiadek
> nie będzie miał wstępu
> No chyba, że gipsowy?
> Pozdrawiam pm

Tam gdzie Elfir projektuje niedźwiadki nie chadzają.
A co do innych zwierzątek to nie ma co się wypowiadać dopóki nie obejrzy się
jej prac.

Pozdrawiam
PP.

107. Data: 2003-12-22 10:03:46

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. A jakby w trakcie tego konnego płoszenia rozległ się przypadkowo
> w pobliżu strzał, koń zrzuciłby jeźdźca, który miałby mniej szczęścia niż
> min. Jakubowska, to co? Też byś powiedziała gołębico: dobrze mi tak? :-(

Płoszenie wzięło się własnie stąd, że strzały się rozległy. Konia zawsze
przyzwyczajam do hałasu, ale dziwnie nie lubię jak ktoś koło mnie
strzela, w związku z czym stwierdziłam "dobrze im tak". Gdyby mnie
trafili przed tym płoszeniem, to pewnie byłoby "dobrze mi tak", bo
po co do lasu wjeżdżałam :->

Krycha&Co(ty)

108. Data: 2003-12-22 10:06:47

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Minus saepe pecces, si scias quid nescias. (Rzadziej byś
> popełniał(a) błędy, gdybyś zdawał(a) sobie sprawę z tego, czego nie wiesz.)
> Pozdrawiam prokobieco Ja...cki
> P.S. Nulla fere causa est, in qua nonfemina litem moverit. ;-)

:-)) De gustibus non disputandum est.
Nie lubię i już. I nie muszę się na tym znać żeby nie lubić. Hip hopa też nie
lubię i nie jestem przekonana, czy ma to jakikolwiek związek z płcią.

Krycha feministyczna

109. Data: 2003-12-22 10:46:40

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3FE6C182.E0D0E00F@people.pl Krystyna Chiger
<k...@p...pl> napisał(a):

> [...]
> strzela, w związku z czym stwierdziłam "dobrze im tak". Gdyby mnie
> trafili przed tym płoszeniem, to pewnie byłoby "dobrze mi tak", bo

Hejka. Twoja zdolność do poświęceń i determinacja jest godna najwyższego
uznania. Tylko nie wiem, czy wynika to z awersji do huku strzałów, czy z
miłości do zwierzątek. Jeżeli z miłości, to oczekuję Twoich relacji, jak w
często trudnych do przetrwania dla zwierząt warunkach zimowych niesiesz im
pomoc.
Pozdrawiam oczekująco Ja...cki

110. Data: 2003-12-22 12:42:23

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Twoja zdolność do poświęceń i determinacja jest godna najwyższego
> uznania. Tylko nie wiem, czy wynika to z awersji do huku strzałów, czy z
> miłości do zwierzątek.

Ani jedno, ani drugie. Albo i jedno i drugie, ale najważniejsze jest
trzecie - nie lubię zabijania. Rozumiem obronę konieczną, rozumiem,
że trzeba jeść i nie każdy chce być wegetarianinem. Nie rozumiem
niszczenia cudzego życia dla przyjemności (?)

> Jeżeli z miłości, to oczekuję Twoich relacji, jak w
> często trudnych do przetrwania dla zwierząt warunkach zimowych niesiesz im
> pomoc.

Nie pomagam leśnym zwierzętom i nie kocham ich. Czy musi się kogoś kochać, żeby
nie życzyć mu śmierci?

Krycha&Co(ty)

Program do projektowania ogrodow??
OT - plik w formacie pdf