Re: własne zabaweczki w przedszkolu

From: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: własne zabaweczki w przedszkolu
Date: Wed, 01 Mar 2006 09:16:24 GMT

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości
news:du3nq7$rhk$1@news.onet.pl...

> Że co? Ta kobieta naprawdę powiedziała, że "z niego to nic nie będzie"???
> Przy takim tekście problem zabawek to małe piwo. Tej pani bym się bardziej
> przyjrzała, a raczej przysłuchała.

No własnie o to dokładnie chodzi,naprawdę zacznę ja nagrywać,póki co
Misiek lubi chodzić do przedszkola ,ale co do pewnych wypowiedzi Pani mam
delikatnie mówiąc spore zniesmaczenie,co gorsza nie wiem co zrobić jak
podobny incydent sie powtórzy ,wolałabym juz bardziej sie przygotować.

pozdrawiam ania i Misiek ,4,5