wloska restauracja

1. Data: 2000-07-11 15:10:06

Temat: wloska restauracja
Od: ewa <E...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Moze to NTG, ale szukam jakiejs niedrogiej, dobrej knajpki wloskiej w
Warszawie. Moze ktos moglby mi pomoc i podac namiary?
dzieki
pozdr.
ewa

--
mailto:p...@s...com.pl

1. Data: 2000-07-12 10:11:35

Temat: Odp: wloska restauracja
Od: "AP" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ul. Zelazna, przy sklepie Roberta (nr 42 lub 38 - nie wiem, w ktora strone
rosnie numeracja - sorki) - otwarta jakis miesiac lub dwa temu

--
Z pozdrowionkami,
Agnieszka

1. Data: 2000-07-12 11:07:50

Od: "grzegorz drabik" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich
> Moze to NTG, ale szukam jakiejs niedrogiej, dobrej knajpki wloskiej w
> Warszawie. Moze ktos moglby mi pomoc i podac namiary?

W serwisie www.restaurants.pl nie ma może zbyt wiele (jak na razie)
restauracji Warszawskich ,ale coś włoskiego na pewno tam znajdziesz.

Pozdrawiam
Grzegorz Drabik

1. Data: 2000-07-12 11:36:33

Temat: Re: wloska restauracja
Od: "Zolza" <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote in message <3...@s...com.pl>...
> [...]
>Moze to NTG, ale szukam jakiejs niedrogiej, dobrej knajpki wloskiej w
>Warszawie. Moze ktos moglby mi pomoc i podac namiary?
"Roma", bodajze na Belwederskiej, w kazdym razie Dolny Mokotow w okolicach
parku Morskie Oko. Znajomi chadzaja i pieja z zachwytu, i ponoc niedrogo.
Drozej, ale w granicach rozsadku (tzn. to juz indywidualna ocena!) jest w
Chianti na Foksal, ale jakie tam jest saltimbocca romana..... ehhh,
rozmarzylam sie.
Magda

1. Data: 2000-07-12 12:36:56

Od: Jacek Wilczkowski <W...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam knajpkę Vera Italia na ul. Sąchockiej na Rakowcu. Niepozorna, ale
prowadzona przez prawdziwego Włocha - potrawom nie da się nic zarzucić. I
ceny niwygórowane.

Jacek Wilczkowski
NoS/BBDO Sp. z o.o.
w...@n...com.pl
tel. 604 09 57 53

1. Data: 2000-07-12 12:56:05

Od: d...@p...pl (Daniel Walas) szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywiscie dobre makarony. Ale samej knajpki nie polecam ze wzglednu
na bardzo kiepska obsluge (nieznajmosc potraw, trudnosci w
rekomendowaniu potraw) i watpliwej jakosci poledwice wolowa.. Za to
rzeycywiscie ceny przystepne i bardzo romantyczny, familijny nastroj.
Podobno w Warszawie jest b. dobra ale tez droga restauracja wloska
gdzies przy Pulawskiej. Przy Foksal Chianti - nie polecam - drogo
i nie zdarzylo mi sie tam nigdy wstac sytym od stolu.
Pozdrawiam
Daniel Walas

d...@p...pl www.pilot-f.pl

1. Data: 2000-07-13 06:41:01

Od: "Gaga" <g...@w...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja znam restaurację włoską przy ul. Marszałkowskiej, na lewo od teatru
Rozmaitości.
Niestety nie pamiętam jej nazwy. Ale byłam tam kila razy. Fajna, choć np.
gnocchi z sosem pomidorowym to tylko marna namiastka tych prawdziwych
gnocchi alla sorrentina smakowanych w małej restauracyjce w Neapolu ... To
był smak!....
Ach, rozmarzylam sie......... ;-)

Grazyna

1. Data: 2000-07-14 10:55:52

Od: "mAx" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daniel Walas . Przy Foksal Chianti - nie polecam - drogo
>i nie zdarzylo mi sie tam nigdy wstac sytym od stolu.
>Pozdrawiam
>Daniel Walas

:)))) Prawda
Wielkosc potraw tam serwowanych to zart