Re: woreczek

Data: 2004-10-19 10:34:31
Temat: Re: woreczek
Od: "Krzysztof" <k...@o...pl>

> Oczywiście, w podręcznikach chirurgii jest napisane, że bezobjawowej
> kamicy leczyć nie trzeba.

> I zastanow sie czy na 100% potrzebujesz operacji...

Dziękuję za odzew i cenne uwagi.
Klamka zapadła i za kilka dni pod nóż. (może sie uda laparoskopia)
Lekarz w szpitalu zasugerował usuniecie pecherzyka ze wzgledu na moj mlody
wiek!! 53 lata!!
Odpowiadajac na w/wym sugestie stwierdzam, ze nigdy (cale szczescie) nie
mialem zadnych objawow zwiazanych z kamykami.W odstepie 2 lat usg wykazalo
ich obecnosc.
Watpliwosci moje budzi dieta. Lubie dobrze, czyli troche niezdrowo, zjesc.
Lubie takze piwo.
Czy musze drastycznie ograniczyc te "przyjemnosci" , czy brak pecherzyka
skazuje mnie na drastyczna diete?
Uklony!
Krzysztof