Re: wrzaski rodzinne

From: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: wrzaski rodzinne
Date: Tue, 31 Jan 2006 16:31:39 +0100

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał
| najbardziej zastanawia mnie, CO to dziecko takiego strasznego robi,
| ze matka MUSI tak wrzeszczec -

powiem Ci z mojego doświadczenia bo i ja i moja córka mamy bardzo donośne
głosy, więc co dziecko musi zrobić ? Nic specjalnego - wystarczy że w
przeciągu 10 min nie reaguje na 3 krotne "Weronika, proszę się rozbierać się
do kąpieli", po kolejnych 5 minutach kiedy nie ma absolutnie żadnej reakcji
na moje słowa i pomimo iż dziecko zdażyło już 4 razy być w łazience
sprawdzić stan wody w wannie, jej ciepłotę oraz zapytać co tym razem może
wziąść do kąpieli następuje zdecydowane "Weronika bo mnie zaraz coś
trafi" - jak i to nie skutkuje i jest masa innych ważniejszych w tym
momencie rzeczy do zrobienia, następuje końcowe "WERONIKA" ( znaczy ze mnie
trafiło ;) ) i wtedy ściany huczą.

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/