Re: wrzaski rodzinne

From: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: wrzaski rodzinne
Date: Tue, 31 Jan 2006 17:25:44 +0100

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał
| BTW czy od
| dwuletniego dziecka w ogole mozna wymagac natychmiastowego
| rozumienia/wykonywania polecen?

zależy jaki się ma egzemplarz ;)
Moje szybciej robiło w wieku 2 lat niż teraz w wieku 5. No jest też ta
różnica że w wieku 2 lat większości sama nie robiła, teraz już oczekuje że
jednak zacznie conieco być samodzielna. A im bardziej ja chcę tym mniej ona
chce ;)

| poza tym, ze mnie te krzyki denerwuja i wzbudzaja niepokoj
| o to, czy nie dzieje sie krzywda dziecku, to
| po prostu nie rozumiem jak mozna byc taka - sorry - pierdola,
| zeby nie poradzic sobie ze stworzeniem 10 razy mniejszym od
| siebie, nawet o b. malym rozumku, bez robienia z siebie wscieklej
| wariatki na caly dom. i stad tez moj niepokoj - moze
| tam sie dzieje cos naprawde zlego, np. alkoholizm.

Możesz zgłosić sprawę do administratora bloku albo do straży miejskiej. Oni
mają obowiązek sprawdzić czy faktycznie w danym mieszkaniu dzieje się coś
podejrzanego czy też nie i ew. upomnieć żeby zachowywali się ciszej.
Zawsze też możesz podejść do jakiegoś ośrodka pomocy społecznej i zapytać
się co masz zrobić. Może rodzina ma już jakiegoś "opiekuna środowiskowego" a
może nie ma i wypadałoby się tym zainteresować.

--
Kasia + 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/