www.fioletowykot.republika.pl

21. Data: 2005-10-15 19:23:31

Temat: Re: www.fioletowykot.republika.pl
Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> Ubóstwo językowe na przykład?

Pogramy w scrabble?

--
Do piekła!
http://fioletowykot.sytes.net

22. Data: 2005-10-15 19:26:20

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
news:dirk5u$2a4h$1@news.mm.pl...
> W wiadomości <news:dirjvq$2sg$1@atlantis.news.tpi.pl>

> A jakie są wg Ciebie inne możliwości?
> Co oznaczają przekleństwa i wulgaryzmy?

Nadają określony charakter wypowiedzi np. jeżeli ktoś użyje stwierdzenia:
"kur..a mać", a ktoś inny "kurza stopa" to obydwa przekleństwa zupełnie
inaczej charakteryzuja osobę używajacą tych przekleństw (bo obydwa
stwierdzenia z założenia mają być przekleństwem). Inaczej odbiera się osobę
używającą przekleństwa nr1, inaczej osobę z przekleństwem nr2. Każda z tych
osób używając w/w sformułowań zamierza osiągnąć określony cel (czyt.chce być
odpowiednio postrzegana przez odbiorcę). Przekleństwa według mnie nie są
ubóstwem językowym przynajmniej w przypadku Fioletowego kota, który używa
dość szerokiej gamy przekleństw :-)
Gosia

23. Data: 2005-10-15 19:26:20

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Napisałam tylko, że każdy z nas przechodzi okres buntu, ale nie każdy (w tym
> ja) w tak prymitywnym stylu.
> Bo uważam, że jest to właśnie prymitywne i żenujące.

Dlatego zamknij papę i wróc co zajeć które są znacznie lepsze niż czytanie
mnie i plotkowanie o mnie. Głupia baba z ciebie, ale luz, bądz se taka, ale
dlaczego do chuja krytykujesz mój styl, a jeśli ja skrytukuję twój,
będziesz miała wiele pretensji, których ja mieć nie mogę.
To ty jesteś prymitywna i żenująca. Co teraz?

24. Data: 2005-10-15 19:30:19

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości <news:dip6j3$n9t$1@nemesis.news.tpi.pl>

> Nie miałam zamiaru Ci dokuczyć.
> Napisałam tylko, że każdy z nas przechodzi okres buntu, ale nie każdy (w
tym
> ja) w tak prymitywnym stylu.

I dlatego jesteś np.lepszym człowiekiem ode mnie. W czym Ci przeszkadza taki
styl?

> Bo uważam, że jest to właśnie prymitywne i żenujące.

> Co?

Bardzo wiele. Pisałam o tym wyżej.
Gosia

25. Data: 2005-10-15 19:35:24

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Oct 2005 21:30:19 +0200, gsk napisał(a):

> Bardzo wiele. Pisałam o tym wyżej.

Bardzo niewiele tam napisałaś poza truizmem, że ktoś kto przeklina chce być
w określony sposób postrzegany.

puchaty

26. Data: 2005-10-15 19:35:29

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fioletowy Kot!" <f...@v...pl> wrote in message

> A będziesz sekretareczką?

przeciez nie napisalam "zalozmy" .....

iwon(k)a

27. Data: 2005-10-15 19:38:12

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> przeciez nie napisalam "zalozmy" .....

Nie wystarczy ci moja poropozyjca, żebyś była cała w skowronkach na samą
myśl bycią moją sekretareczką?

28. Data: 2005-10-15 19:43:28

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dirl64$g0s$1@nemesis.news.tpi.pl>
gsk <c...@w...pl> pisze:

> [...]
> przekleństwa zupełnie inaczej charakteryzuja osobę używajacą tych
> przekleństw (bo obydwa stwierdzenia z założenia mają być

Oczywiście, ale ja nie pisałam o używaniu przekleństw, lecz o nadużywaniu, a
to dość istotna różnica.
O ile nie mam nic przeciwko temu, że ktoś zaklnie siarczyście w chwili
zdenerwowania, nadmiaru emocji itp. to przetykanie w zwyczajnej rozmowie czy
mailu niemal każdego zdania wulgaryzmami uważam po prostu za odchył od
normy.

> Każda z tych osób używając w/w
> sformułowań zamierza osiągnąć określony cel (czyt.chce być
> odpowiednio postrzegana przez odbiorcę).

No więc "dzięki" przekleństwom, jakich używa FK, ja uważam go za chorego
prymitywa.
I podejrzewam, że nie jestem w tym odbiorze odosobniona.

> Przekleństwa według mnie nie
> są ubóstwem językowym przynajmniej w przypadku Fioletowego kota,
> który używa dość szerokiej gamy przekleństw :-)

I to świadczy o bogactwie jego języka?
Ten człowiek nawet jeśli faktycznie miałby coś ciekawego do przekazania, to
na wstępie jest przegrany.
Wulgaryzmy wtykane bez najmniejszego sensu nigdy nie były trendy (albo
dżezi, jak kto woli).

--
PozdrawiaM

29. Data: 2005-10-15 19:48:34

Od: "Paulinka" <paulinka503@_precz ze spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot! z adresu f...@v...pl wymodził(a) :

> Pogramy w scrabble?

A może porozwiązujemy krzyzówki, naczelny elektryk kraju tez lubił...

Paulinka

30. Data: 2005-10-15 19:49:03

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dirldj$ghm$1@nemesis.news.tpi.pl>
gsk <c...@w...pl> pisze:

> I dlatego jesteś np.lepszym człowiekiem ode mnie.

W każdym razie mniej prymitywnym.
[Kurwa, czy mam rozumieć, że jako nastolatka klęłaś na każdym kurwa kroku?
No ja pierdolę. Przecież to do chuja niepodobne :->>]

> W czym Ci przeszkadza taki styl?

Jest drażniący, męczący, żenujący i nudny.
Porównywalny do namolnego bełkotu ziejącego wczorajszą wódką i zakąską
kolesia wiszącego nad Tobą w autobusie.

--
PozdrawiaM

Dobry
Kult dozgonnej milosci
Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
"stan cywilny" uwzględniony ;-)
skąd te zdrady?