Re: wybaczenia czas

Data: 2008-12-17 15:08:26
Temat: Re: wybaczenia czas
Od: tren R <t...@p...pl>

michal pisze:

> [...]
anie-po-mozesz-pedzic,wiadomosc.html

> I to Łazienkowskiej... :)

o jak sie dalej pogrąża... oświadczenie wydał:

" Nie potrafię zweryfikować podawanej przez Panów Morozowskiego i
Sekielskiego informacji o jeździe z prędkością 140 km/h. Wiem jednak, że
do tej pory wiarygodnym i obiektywnym pomiarem, był pomiar policyjny a
nie dziennikarski"

--
http://www.lastfm.pl/music/max+km+trener/_/Aniele
"quem bate para ensinar, ensina a bater"