wybielanie zębów

11. Data: 2007-08-05 15:47:30

Temat: Re: wybielanie zębów
Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobra.. .a co z wybielaniem u tych, którzy mają białe plomby załozone w
jedynkach czy w dwójkach ? Nie da się tego przeprowadzić ?

12. Data: 2007-08-05 16:14:17

Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobra.. .a co z wybielaniem u tych, którzy mają białe plomby załozone w
> jedynkach czy w dwójkach ? Nie da się tego przeprowadzić ?

Da się - po wybielaniu można/trzeba wymienić wypełnienia.
RR :-)

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000763-5, 2007-08-05
Przetestowano na: 2007-08-05 18:14:23

13. Data: 2007-08-05 19:23:43

Od: "Limcha" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jak sie domyslam, pomijając że to kosztuje, to każda wymiana powoduje
mniejsze bądź większe niepotrzebne usunięcie zdrowego szkliwa? czy nie ?

14. Data: 2007-08-05 19:46:40

Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>I jak sie domyslam, pomijając że to kosztuje, to każda wymiana powoduje
>mniejsze bądź większe niepotrzebne usunięcie zdrowego szkliwa? czy nie ?

I tak i nie.
Tak, bo teoretycznie żadne wiertło nie jest utrzymywane w czasie pracy w jednej
osi (niedoskonałość sprzętu - nawet najlepszego) i przy największym nawet
skupieniu, dokładnym i delikatnym opracowaniu ubytku nie da się usunąć jedynie
materiału (wypełnienia), bez naruszenia tkanek zęba.
A nie, bo przy odrobinie starań można zminimalizować utratę szkliwa/zębiny + nie
trzeba przecież wymieniać całego wypełnienia... Poza tym wypełnienia nie są
wieczne i prędzej, czy później będą nadawały się do wymiany (niezależnie od
wybielania).
Pzdr.
RR :-)

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000763-5, 2007-08-05
Przetestowano na: 2007-08-05 21:46:58

15. Data: 2007-08-05 20:07:03

Od: "MIchal" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie. ja jestem dentysta i tak Ci nie pisze. prawda?

> jest taki sam, ale jest to o wiele mniejsze stezenie, to raz. po drugie
> paski
> nie "oblepia" szczelnie kazdego zalamka zeba, po trzecie slina szybko
> podplywa
> pod pasek, szczegolnie ten dolny i wyplukuje skladnik paska.
> paski jednak sa dobre dla ludzi mlodych, ktorym niewiele potrzeba do
> uzyskania
> bieli. niekiedy tez wystarczy do podbielenia po wczesiejszym procesie
> wybielenia.

Dziękuję za wyjaśnienie i za obiektywne podejście do tematu,
przetestuję paski, i zobacze jaki będzie efekt

pozdrawiam serdecznie

16. Data: 2007-08-06 09:39:58

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Da się - po wybielaniu można/trzeba wymienić wypełnienia.

a jak ktos ma korone (gorna szostka),
to tez by trzeba bylo wymienic przy wybielaniu?

17. Data: 2007-08-06 09:44:38

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lepiej kup zwykle paski wybielajace. sa na pewno dostepne. ale jak masz
> bardzo
> zazolcone zeby to i tak zabieg powinienes wykonac u dentysty, a takimi
> paskami
> to sobie podbielac w przyszlosci.

a odcien A2 (chyba jakos tak) to juz za duzo kiepskie jak na paski?

18. Data: 2007-08-06 10:06:56

Od: "DEM<>N" <5...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MIchal" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Planuję zakupić jakiś srodek do wybielenia zębów,
> na co powinieniem zwrócić uwagę przy zakupie
>
> jest tego na allegro cała masa
>
> jaki powinien być skład chemiczny?
> przykłąd
>
> http://allegro.pl/item221897226_bieluskie_zeby_plazm
owo_hit_na_polskim_rynku.html

> kiedys będąc w usa ok 6 lat temu kipiłem w markecie wybielacz(oczyszczacz)
> po 2 tygodniach efekt faktycznie był widoczny skutków nie było ubocznych
>
> niestety nie pamiętam co to było
>
> dziękuje za konkretne rady
>
> nie interesuje mnie wywalenie 1000zł u stomatologa, takie rady proszę sobie
> odpuscic

żel z nadtlenkiem karbamidu jest powszechnie używany do wybielania zębów.
istotne w takim żelu jest stężenie nadtlenku, od którego zależy czas aplikacji,
i tak np. ok 30% nie powinien przekraczać 30 minut (generalnie czym większe
stężenie tym lepsza skuteczność, ale i i tym większe podrażnienia dziąseł oraz
nerów w zębach).
można skutecznie i zauważalnie wybielić sobie zęby zestawami z allegro, tylko
trzeba pamiętać, że to wymaga wykonania dobrego "odlewu" silikonową nakładką
oraz że będzie trochę bolało (niezbędna jest wtedy pasta do zębów odczulająca w
rodzaju Sensodyne) - w gabinecie dent. robią to za ciebie fachowcy zapewniając
odpowiedni komfort i bezpieczeństwo, za co zapłacisz zdecydowanie nieodpowiednio
wysoką cenę do faktycznych kosztów takiego zabiegu (zabiegów).

polecane tutaj przez innych paski WhiteStrips moim zdaniem są beznadziejne i
drogie w porównaniu do ceny, skuteczności i efektów nadtlenku karbamidu, nie
polecam ich - są bardzo powierzchowne i nie robią tego co zrobi nadtlenek:
głęboka dezynfekcja zęba i neutralizacja poprzez utlenienie wszystkich
nagromadzonych tam przez lata "syfów".

warto też zwrócić uwagę, że nadtlenek może usunąć wiele ognisk pruchnicy w
zębach, gdyz dociera głęboko aż do nerwów (co niestety powoduje przemijający ból
zabiegu wybielania). wbrew mitom i przesądom wybielanie zębów bardzo poprawia
ich stan.

19. Data: 2007-08-06 10:12:04

Od: "DEM<>N" <5...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ząbki mam jasne i zdrowe, nigdy nie mialem ubytków, po kazdym jedzeniu myje,
> ale chcialbym uzyc specyfiku aby jeszcze
> troszkę lepszy był efekt.

nie potrzebujesz więc żelu o wysokim stężeniu, wystarczy u ciebie 10-15% (przy
okazji masz mniejszy dyskomfort w postaci bólu i podrażnienia dziąseł)

20. Data: 2007-08-06 11:34:36

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

DEM<>N pisze 2007-08-06 12:06:

> warto też zwrócić uwagę, że nadtlenek może usunąć wiele ognisk pruchnicy w
> zębach, gdyz dociera głęboko aż do nerwów

Bardzo Cię proszę, nie pisz o czymś, o czym nie masz jak widać nawet
bladego pojęcia...

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk