Re: wymiana plomby i ból zęba

From: "Woreczek" <n...@n...nima.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: wymiana plomby i ból zęba
Date: Sat, 18 Feb 2006 11:41:01 +0100

izab <i...@n...pl> napisal nam:

> Wymieniałam niedawno plombe, starą amalgamatową. Zab nie dokuczał,
> tylko estetyka mi nakazała wymienic wypełnienie. No i stało sie.. Po
> wypełnieniu
> (białym, plomba swiatłoutwardzalna) ząb zaczął reagowac na zimno i
> pobolewać przy nagryzaniu. Zgłosiłam ten fakt Pani stomatolog i
> zaproponowała leczenie zapobiegawcze laserem. jestem po dwóch
> seansach a poprawy nie widze.
> Co robić? znów wiercić i wymieniac plombę?? Może jakies inne
> sugestie??

przeswietlic? Zapytaj na forum dentonetu, no ja sie bym bal mojego
amalgamata ruszac (a cholera duzy jest, tylko ze z tylu... nie wiem czemu
tak robili :/), jeden zab mi umarl po malej dziurce i zwyklej "nowoczesnej"
plombie. Takie ruszanie moze doprowadzic do smierci miazgi...

http://www.forum.dentonet.pl/viewforum.php?f=1