Re: [wyzalam sie] Rece opadaja :((

From: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: [wyzalam sie] Rece opadaja :((
Date: Thu, 3 Apr 2003 13:15:43 +0000 (UTC)

agi ( fghfgh ) <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> Widocznie bardzo mu na tym zalezy. W pobudki nie wnikam bo nie one
> satnowia meritum sprawy.

Ja wiem, ze mu zalezy. To nie podlega dyskusji. Tylko co z tego ?

> Moze konsekwencja? Postawa pt. "taka jest moja decyzja i nie bede na ten
> temat dyskutowac" to nie tylko slowa.

To wlasnie proponowaly inne osoby - i zgodzilam sie z tym.
Zauwaz jednak, ze 'nie jestem (jestesmy) gotowa' i "taka jest moja decyzja i
nie bede na ten temat dyskutowac" to zupelnie, co innego.
Dlaczego ? Poniewaz _kazde_ tlumaczenie bedzie jakos tam odparte przez mojego
ojca. Jedynie 'tak postanowilismy' jest IMO jedyna rozsadna droga.

> To trzymanie sie tego nawet jesli
> oznacza to klotnie a nie zmiana zdania co jakis czas. Dla Ciebie zmiana
> argumentów wynika z faktu nie rozumienia przez ojca poprzednich ale dla
> niego moze oznacza Twoj brak zdecydowania?

Moj ojciec nie jest czlowiekiem substelnym ani wrazliwym - to moge z cala
odpowiedzialnoscia powiedziec, po przemysleniu tej calej sytuacji.
Moze nawet trzeba bedzie powiedziec chamsko 'nie wtracaj sie', bo niestety dla
niektorzy ludzie nie odrozniaja grzecznosci od slabosci...

> Obawiam sie, ze ojca nie zmienisz ( patrz przyklad Basi Zygmanskiej ).
> Mozesz jedynie zmienic swoj stosunek do slow wypowiadanych przez niego.
> Kiedy przestanie Cie to az tak dotykac- wtedy bedzie Ci latwiej zniesc
> te nalegania a nawet kwitowac je z humorem.

Albo wyegzekwuje szacunek (bo akceptowac oczywiscie niczego nie musi) dla
swoich pogladow albo odetne kontakty. Taki mam charakter, ze jest to dla mnie
najwazniejsze.

Dunia