wzwód

11. Data: 2005-04-18 14:09:09

Temat: Re: wzwód
Od: "Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d3vs87$7va$1@inews.gazeta.pl...

> Duren to ty jestes do kwadratu, bez poczucia humoru zapatrzony w WZWOD

Idź sobie posyp głowę popiołem i poklęcz troszkę na grochu.
A skoro drażnią Cię takie słowa - to sobie tą grupę odsubskrybuj. Proste.

Livia

Ps. Twoja wypowiedź była jak zwykle wyłącznie żałosna, więc dlaczego niby
ktoś miałby się z niej śmiać? Chyba tylko z rozpaczy.

12. Data: 2005-04-18 14:09:42

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Duren to ty jestes do kwadratu, bez poczucia humoru zapatrzony w WZWOD

Bez chamstwa i epitetów poproszę! Za kogo się uważasz? Czy wiesz że takie
teksty dowodzą że nie masz nic do powiedzenia a gadasz dla samego gadania?

Chłopak zapytał o wzwód i Twoje idiotyczne komentarze na temat biedy są
nikomu nipotrzebne.

Czy mój brak poczucia humoru objawia się tym że nie wybuchąlem smiechem po
przeczytaniu Twojej odpowiedzi na post Marcina?

Czy może sam wzwód Marcina jest taki przezabawny? Boki zrywać Dario.

Pozdrawiam

Seco

Ps. Nikt tu nikogo pod pistoletem nie zatrzymuje Dario...
Przez pewien czas Tu Cię nie było i nikt się nikogo nie czepiał.
Az do teraz... Szkoda..

13. Data: 2005-04-18 15:09:17

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <d3ua2b$ptn$1@news.onet.pl>
tako rzecze marcin :

> mam takie pytanie, czy na wzwód moze miec wpływ, to w jaki sposob jest on
> ulozony w spodniach. Szukam jakis wiadomosci, na ten temat i nic, czy ktos
> moze mi odpowiedizec albo odeslac do jakiegos zrodla.

Czytając jakieś stare powieści w klimacie Grzesiuka itp. to chyba
obowiązywał zwyczaj, że męskość powinna sobie zwisać bodajże w lewej
nogawce. Ale było to lata całe przed bokserkami, powszechnością dżinsów
itp. Jest to raczej ciekawostka dla badaczy folkloru, a nie zagadnienie
medyczne.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

14. Data: 2005-04-18 19:53:03

Od: DaNsOuNd <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nogawce. Ale było to lata całe przed bokserkami, powszechnością dżinsów
> itp. Jest to raczej ciekawostka dla badaczy folkloru, a nie zagadnienie

koledze chodzi zapewne o sytuacje , gdzie pod wpływem ciasnych slipek
lub spodni występuje wzwód z nieznanaego powodu?

--
nick......: DaNsOuNd
contact...: dansound (AT) w-s (DOT) pl

15. Data: 2005-04-19 15:49:22

Od: Adam <a...@p...onet.tnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

> Co ma wspólnego brak pieniędzy ze wzwodem?

pomijajac to ze rozmawiasz z rasowym trolem (Darią) to twoje pytanie ma
sens.
zapytaj bankrutów czy maja ochote na seks...

--
umęczony pracą, sterany życiem,
poświęcając czas pracy

Adam. pozdrowienia!

16. Data: 2005-04-19 16:29:27

Od: "kolekcjoner skarpetek" <n...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.tnij_to.pl> napisał w wiadomości

> pomijajac to ze rozmawiasz z rasowym trolem (Darią) to twoje pytanie
> ma sens.
> zapytaj bankrutów czy maja ochote na seks...

Patrząc na wsie popegeerowski i rodzinę z dziewiątką dzieci, to jak
widać zawsze ma się ochotę na seks.

17. Data: 2005-04-19 20:05:24

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pomijajac to ze rozmawiasz z rasowym trolem (Darią) to twoje pytanie ma
> sens.

O tak, nie ma to jak pogawędka z Darią :-)

> zapytaj bankrutów czy maja ochote na seks...

Jak nie ma kasy to chociaż radość z seksu jest, choćby chwilowa, chwila
zapomnienia, endorfiny w łepetynie.

Aczkolwiek bankructwo musi być okropne :-(

Seco

18. Data: 2005-04-20 10:55:55

Od: Adam <a...@p...onet.tnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

kolekcjoner skarpetek napisał(a):

> Patrząc na wsie popegeerowski i rodzinę z dziewiątką dzieci, to jak
> widać zawsze ma się ochotę na seks.

te popegeerowskie dzieci to raczej sposob na dojenie panstwa a nie
'przypadki'. czyli swiadome dzialanie, cos jak stworzenie sobie zrodel
stalego dochodu.

--
umęczony pracą, sterany życiem,
poświęcając czas pracy
pisze dla Was na newsy

Adam. pozdrowienia!

Kregoslup: strzela przy wyprostowywaniu
dziwne objawy, trochę się boj
Efekty uboczne po naswietlaniu nowotworu
Wirus ROTA i silne bule brzucha.
Stany lękowe .... długie ale jak wiesz coś to pomóż... proszę