Re: [xxx] pranie robotki

Data: 2004-03-16 20:53:37
Temat: Re: [xxx] pranie robotki
Od: Ewa Dacko <e...@k...pl>

Connie:

> Juz dawno mialam o to zapytac, ale sie tak zbieram i zbieram, a dzis mnie
> natchnal wreszcie do tego watek o odswiezaniu kanwy: czy Wy pierzecie
> robotke po skonczeniu?

Ja piorę delikatnie w ciepłej wodzie z mydłem, potem prasuję na mokro
żelazkiem, najpierw przez ręcznik, potem bez. Przy okazji tego prasowania
można ładnie ponaciągać kanwę, jeśli trzeba (zwłaszcza przy pierwszych
robótkach mi się zdarzało, że coś tam naciągnęło się za bardzo). Nie
krochmalę, wydaje mi się, że krochmal czy co to tam jest na kanwie
nie spiera się tak od razu, w każdym razie po wyprasowaniu "do sucha"
całość jest nadal dość sztywna.

Pozdrawiam :)

Evva