Re: (xxx?) pudełeczko

From: "skrzacik" <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: (xxx?) pudełeczko
Date: Tue, 28 Sep 2004 13:29:41 +0200

Użytkownik "gochcat" <g...@w...nospam.pl> napisał w wiadomości
news:cjbgul$uc$1@news.onet.pl...
> Hej!
> Wymyśliłam sobie by zrobić prezent dla mamy w postaci pudełeczka na
> "drobiazgi". Na wieczku pudełka chciałabym przykleić wyszyty obrazek. No i
> teraz zaczynam z pytaniami....
> -czy zna ktoś może link do stronki, na której pokazane jest jak zrobić
> pudełko?
> -z czego takie pudełeczko najlepiej zrobić?

ja bym poszla po najmniejszej lin ii oporu i poszukaka jakiegos drewnianego
podeleczka, albo z grubego kartonu po jakims innym produkcie - leniwa jestem

> -jak nakleić na wieczko wyszywankę - obawiam się o to czy klej nie będzie
> przebijał ( obrazek jest w formie kwadratu i cały pokryty jest
krzyżykami )
> oraz jaki klej byłby najlepszy?

po pierwsze, podkleilabym obrazek flizelina,
po drugie, uzylabym dwustronnej tasmy do przyklejana dywanow do podlogi i ta
tasme nakleilabym na wieczko pudelka, a nasteopnie bardzo zerwalabym kolejna
warstwe papieru odslaniajac klej i delikatnie ale dokladnie przylozyla
obrazek do tasmy. i gotowe

> -czy ma ktoś może pomysł jak zakończyć brzegi robótki, bo chyba zwykłe
> podwinięcie byłoby za "grube"?

obrzucilabym brzegi przed przyklejeniem na overlocku lub zygzakiem na
zwyklej maszynie do szycia. wycielabym pas portou i nakleila na obrazek tak
aby ukryc brzegi i gotowe :)