z innej beczki

21. Data: 2005-07-28 23:22:30

Temat: Re: z innej beczki
Od: "Trists" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomi" <b...@s...pl> wrote in message
news:dcas1e$ok1$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Zapomniałaś dodać i ma sie magistra.

o niczym nie zapomnialem :)

> To po co zaczynasz pisac nie na temat.

czytaj uwaznie tytul watku i posta

> Awerna jest nawiedzona i zyje w swim wyimaginowanym swiecie samców i
> samic.

nie czytalem wielu jej postow ale w tym co powiedziala tutaj ma 100% racji
czy ci sie to podoba czy nie:) ani kompleksy ani koncert zyczen niczego nie
zmieniaja :)

> Sygnałem do czego?Erekcji

czytaj posta ew cytuj cale zdanie, wtedy cie oswieci:)

--
Trists

22. Data: 2005-07-28 23:25:38

Od: "Trists" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomi" <b...@s...pl> wrote in message
> Napewno dobry samochód , duzo kasy i dobra praca i muzyka techno
> i subwoofer w bagażniku :)

aaaa to juz wiem:) ty nalezysz do tych zawistnych, zazdrosnych burakow:)

a jak ktos lubi muzyke techno, ma dobra fure, duzo kasy i subwoofer w
bagazniku to go nie lubisz i z gory wydajesz wyrok ze to prostak co? zal mi
ze nigdzie nie zalazles, widzialbys wtedy takich jak ty patrzacych w taki
sposob na ciebie w jaki ty teraz patrzysz na tych co maja wiecej:) zal
dupsko sciska co?:)

--
Trists

23. Data: 2005-07-29 08:16:16

Od: " Awerna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomi <b...@s...pl> napisał(a):

> Awerna jest nawiedzona i zyje w swim wyimaginowanym swiecie samców i samic.

..a to wbrew pozorom mnie cieszy. Nieświadomie popełniłeś komplement na moją
korzyść. Dzięki...
Tak się składa, że ja sobie bardzo cenię moje "nawiedzenie", bo jest przejawem
indywidualizmu, który szalenie cenię u ludzi (w tym u siebie).
Nie ma nic gorszego niż być składową masy ludzkiej o takich samych poglądach,
sposobie ubierania, zainteresowaniach czy lubiących taką samą muzykę...
zaznaczam, że chodzi mi o ludzi o baaardzo wąskich zainteresowaniach,
odążających ślepo za trendami.

Teoria samic i samców nie jest oczywiście jedyną słuszną, ale moim zdaniem
dobrze obrazuje to, co chciałam przekazać.
W końcu człowiek jest zwierzęciem, w znaczeniu biologicznym i siłą rzeczy
rządzą nami prawa natury.
Takimi między innymi zależnościami zajmuje się psychologia behawioralna.
Witam w "moim" wyimaginowanym świecie samców i samic :)

24. Data: 2005-07-29 08:21:30

Od: " Awerna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trists <t...@o...pl> napisał(a):

uwaznie tytul watku i posta

> nie czytalem wielu jej postow

Trists - myślę, że będzie okazja, bo się dopiero rozkręcam :)

> ale w tym co powiedziala tutaj ma 100% racji czy ci sie to podoba czy nie:)

racja jest subiektywna, ale miło, że się zgadzasz z tym poglądem...

Pozdrawiam, Awerna

pomozcie
:>
Re: przypadek rodzinny