ząb mądrości - wyrwać czy nie?

1. Data: 2003-08-19 14:35:33

Temat: ząb mądrości - wyrwać czy nie?
Od: "Kamilla" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moje wszystkie "ósemki" rosną krzywo, dentysta nazwał to że " nie mieszczą się
w łuku zębowym". Jedna jest szczególnie wredna, zbiera się tam cały czas
jedzenie, nie ma szans na porządne wyszczotkowanie. Na razie nie jest zepsuta
(ponoć, choć nie wiem jak dentysta mógł ją ze wszystkich stron obejrzeć....)

Wyrwać, czy nie?

Kamilla

2. Data: 2003-08-19 15:31:20

Temat: Re: ząb mądrości - wyrwać czy nie?
Od: "Blue Master" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamilla wrote:
> Witam
>
> Moje wszystkie "ósemki" rosną krzywo, dentysta nazwał to że " nie
> mieszczą się w łuku zębowym".> Wyrwać, czy nie?
>
> Kamilla

Oczywiście, że powinnaś wyrwać krzywo rosnące ósemki. Ja tego nie zrobiłem
zawczasu i potem miałem nasilony stan zapalny i zmiany w sąsiednim zębie tzn
siódemce. Jeśli 8-ki rosną krzywo należy je definitywnie wyrwać.

--
Blue Master

Czyzby to byly hemoroidy?
czym leczyc astme jezeli mam chore serce?
zapytanie Salkoidoza (?!)
Poród w Szczecinie
beta blokery i beta stymulatory