Re: zagrozenia ze strony testow

Data: 2003-05-23 11:48:09
Temat: Re: zagrozenia ze strony testow
Od: "zielsko" <4zielsko@USUN_TOhoga.pl>

Dnia 03-05-23 użytkownik kapitan napisał :

> Witam

> Wiesz, jak wyniki potrzebne sa na powaznie to oczywiscie bez
> specjalisty sie nie obejdzie. Nie bedzie stron na ktorych bedzie sie
Dzieki :) A jakie testy chcesz traktowac niepowaznie? Bo mnie sie
dotychczas wydawalo ze one sa robione by je powaznie traktowac.
Ludziska sobie czasem nie wyobrazaja jakie standarty nalezy zachowac do
skonstruowania narzedzia(a czasem z tego g.. a nie narzedzie wychodzi)

> wykrywac chorobe wiencowa, ale urzadzenia do pomiarow cisnienia
> dostepne sa w kazdej aptece. Nikt sie jednak nie martwi ze takie
> hobbystyczne pomiary moga byc zle interpretowane.
A powinni sie martwic bo procz efektu bialego farucha pomiar robiny
samodzielnie moze byc zawyzony i stac sie przyczyna np. wymuszenia na
lekarzu okreslonych dzialan-przypadek skrajny.

>Mysle ze z testami
> psychologicznymi mogloby byc podobnie, na stronie dla hobbystycznego
To jest taki test na stronach chyba www.psychologia.edu.pl albo
insytutu psychologii zdrowia. To jest Kwestionariusz Orientacji
Życiowej(chyba nie pokrecilem) zrob i zobaczymy co Ci to da.
> badania sie, w powaznych przypadkach wizyta u specjalisty.
Juz widze jak ktos wypelnia w domu serie testow potem machnie sobie
jeszcze jakas metode projekcyjna i pojdzie sie leczyc-a swistak siedzi
i zawija w te sreberka co?

Pozdrawiam.
zielsko

--