Re: żaówki energooszczędne

From: Marcin Lubojański <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: żaówki energooszczędne
Date: Sun, 18 Jun 2006 21:41:25 +0200

Tomek napisał(a):

> Mam osrama 7 lat, jest w pokoju córki. Często zapala tylko na chwilę, jak na
> razie działa bez zarzutu.
> Kupiłem 4 philipsy, po 3 m-cach padła 1.

Ja też kupiłem kilka osramów i kilka philipsów. Póki co wszystkie
działają ale zauważyłem kilka znaczących różnic:
- philipsy się szybciej włączają
- philipsy o takiej samej mocy co osramy świecą ze 2x słabiej, nawet po
kilkudziesięciu minutach
- barwa światła produkowana przez osramy jest bardzo ładna, żółtawa a
nie niebieska
- różnica między philipsami a żarówkami energeooszczędnymi za 3zł jest
chyba tylko w cenie

Myślałem że "Philips robi dobre tylko żarówki" ale teraz nawet tego nie
mogę potwierdzić....

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica