zapach czosnku

1. Data: 2001-01-25 13:10:17

Temat: Re: zapach czosnku
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa <e...@a...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94p8au$o5v$...@n...tpi.pl...
> Witam Wszystkich
> Czytam grupe od jakiegos czasu i czasem wyprobuje jakis przepis.
> Ostatnio robilam sos z czosnkiem. Chodzi o to ze pozniej ciagle czuje ten
> czosnek na rekach, czy da sie go w jakis szybki sposob usunac?
> Bede wdzieczna za pomysly.
>
> Ewa T

a probowauas zielona pitruszka nacierac pozniej?:) podobno skutkuje:)

--
pozdry Monika

1. Data: 2001-01-25 13:23:08

Temat: Odp: zapach czosnku
Od: "Mateusz Wojtyś" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa sposoby oba wyprobowalem na sobie ... natrzyj rece swieza (!) natka
pietruszki lub lekko zwilzone rece umyj spozywczym kwaskiem cytrynowym ...
przy okazji to drugie swietnie niweluje "wgryziony" zapach tytoniowy i
zazolknienia na palcach u palaczy :)

1. Data: 2001-01-25 14:28:30

Od: "Ewa" <e...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a probowauas zielona pitruszka nacierac pozniej?:) podobno skutkuje:)
>

> --
> pozdry Monika

Dzieki, sprobuje przy najblizszej okazji, chociaz zima lepiej byloby
nacierac korzeniem pietruszki:)

pozdrawiam Ewa

1. Data: 2001-01-25 14:30:20

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

mozna sprobowac nalozyc na rece (palce) odrobine oleju - zapach i ostrosc zmywa
sie (sluzy jako bariera dla ostrosci papryki rowniez)

iza

1. Data: 2001-01-25 14:54:32

Od: "Pooh" <j...@s...uml.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ostatnio robilam sos z czosnkiem. Chodzi o to ze pozniej ciagle czuje ten
>czosnek na rekach, czy da sie go w jakis szybki sposob usunac?
>Bede wdzieczna za pomysly.
>
>Ewa T

A próbowałaś umyć ręce? ;o)

A właściwie dlaczego jesz ten sos rękami???

Pooh :o)

1. Data: 2001-01-25 20:19:23

Od: "Ewa T." <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Bede wdzieczna za pomysly.
>
>Ewa T
>
> Rece nalezy umyc mydlem w zimnej wodzie. W przypadku wyjatkowo
silnego zapachu
do zimnej wody mozna dodac krople "Ludwika". W ten sposob myje tez rece po
kontakcie
ze sledziami.
Czosnek trzeba jesc mimo zapachu, gdyz jest bardzo skuteczny podczas
grypy. Sprawdzilam.
Pozdrawiam, tez Ewa T.

1. Data: 2001-01-25 22:05:18

Od: Kurator <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:

> ten

> Dzieki, sprobuje przy najblizszej okazji, chociaz zima lepiej byloby
> nacierac korzeniem pietruszki:)
>
> pozdrawiam Ewa

dobra jest tez cytryna.

1. Data: 2001-01-26 09:42:22

Od: "Ewa" <e...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A próbowałaś umyć ręce? ;o)

wyobraz sobie ze nawet pare razy ;)
> A właściwie dlaczego jesz ten sos rękami???

bo byl tak dobry ze nei moglam sie powstrzymac ;)
> Pooh :o)

Ewa

1. Data: 2001-01-29 09:29:35

Od: "Pooh" <j...@s...uml.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teraz na poważnie:

Do wykonania sosu czosnkowego używam praski do czosnku. Do ww. praski można
wkładać nawet nieobierane ząbki, tak więc nie dochodzi do kontaktu z rękami,
a "łuski" zostają w wyciskaczu. Raz dodałem chyba 6 ząbków na ok 200 ml sosu
i owszem piekło w gębie, ale rączki w porządku (chyba, że straciłem
węch...). Poza tym nie posiadam zmywarki więc gary myję osobiście (bez
rękawic, bo i po co), co prawdopodobnie pomaga w wypłukaniu ewent. zapachu.

Pozdrawiam,

Pooh.

Re: slodkie migdaly (bylo Re: masa marcepanowa)
Szarlotka z kruszonka kokosowa
ogorki na ostro - 2 wersje
Ryba w sosie beszamelowym
smacznego