zaparowane szyby

11. Data: 2006-11-16 12:34:20

Temat: Re: zaparowane szyby
Od: "Kris_eS" <slebioda@USUŃbiol.uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna LT" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ejhjns$2uj$1@atlantis.news.tpi.pl...

> nie palę ani nikt z rodziny
> a znojomym bym nie pozwoliła palić w domu :o(
> może jakiś inny sposób na sprawdzenie kratki?

kartka papieru na kratke

> pozdr
> ALT co się składa jedynie w 70 % z wody
no racja
pozdr

12. Data: 2006-11-16 13:03:53

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Nov 2006, Michal Jankowski wrote:

> Nie ma nic takiego. 8-)

> Znaczy może trochę przesadzam, ale kratki w bloku są wywiewne i
> koniec.

Mój kolega ma w bloku piec kaflowy i chyba jednak kratkę nawiewną
również...

Pozdrawiam,

Alojzy

13. Data: 2006-11-16 14:07:57

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna LT" <l...@w...pl> writes:

> na pytanie z wątku to mi nie odpowiedziałeś?

Odpowiedziałem i to ze dwa razy...

MJ

14. Data: 2006-11-16 14:08:42

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> writes:

> Mój kolega ma w bloku piec kaflowy i chyba jednak kratkę nawiewną
> również...

No ale to nie ten przypadek...

MJ

15. Data: 2006-11-16 17:26:30

Od: "adrian.o" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna LT napisał(a):

> nie palę ani nikt z rodziny
> a znojomym bym nie pozwoliła palić w domu :o(
> może jakiś inny sposób na sprawdzenie kratki?
>
> pozdr
> ALT co się składa jedynie w 70 % z wody

przyloz swieczke, zapalniczke (musi byc wysoki plomien) do kratki i
zobacz jak mocno odchyla sie plomien przy otwartym i zamknietym oknie
(uwazaj, nie stop kratki jezeli jest plastikowa!!!) mozesz tez
wykorzystac wszystko co wydziela dym (kadzidelko, w wersji hardcore
pileczka pingpongowa :))

pozdro

16. Data: 2006-11-16 17:53:33

Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Nov 2006 18:26:30 +0100 I had a dream that adrian.o
<a...@w...pl> wrote:
>(uwazaj, nie stop kratki jezeli jest plastikowa!!!) mozesz tez
>wykorzystac wszystko co wydziela dym (kadzidelko, w wersji hardcore
>pileczka pingpongowa :))

Jak piłeczka pingpongowa wydziela dym? :)

--
Grzegorz Janoszka

17. Data: 2006-11-16 18:09:50

Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):

> Jak piłeczka pingpongowa wydziela dym? :)

Heh. Nie robiłeś nigdy "kopciucha" jak byłeś mały :)
Podpal piłeczkę to zobaczysz.

18. Data: 2006-11-16 19:00:20

Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale to nie ten przypadek...
>
> MJ

Prawde mówiąc przypadek tak wiele się nie różni
jak wspominałam wcześniej
w moim bliku w mieszkaniach były kuchnie węglowe kiedyś
ale ma to mniejsze znaczenie, jak tylko świeczką sprawdzę
to pozwolę sobie opisać spostrzeżenia

pozdrawiam
anka

19. Data: 2006-11-16 19:21:44

Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:eji70u$kc4$1@atlantis.news.tpi.pl
użytkownik *adrian.o* napisał(a):

> w wersji hardcore
> pileczka pingpongowa :))

Ale chińska, bo polskie jak mnie pamięć nie myli nie nadawały się do
tego. Chyba że się coś zmieniło :D

--
Big Jack
//////

20. Data: 2006-11-16 21:02:31

Od: salamon <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):
> Jak piłeczka pingpongowa wydziela dym? :)

Mocno. Baaardzo mocno ;-)

--
pozdrawiam
SALAMON

mocowanie cieniutkiej boazerii
wosk na ścianie
Sprzedam - Listwy przypodlogowe z litego drewna sosna/buk/dab/jesion
etagenfrost
Jakie krzesło do kompa?