Re: zawierzyc

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 3 Nov 2017 16:17:00 -0700 (PDT)
Subject: Re: zawierzyc
From: j...@o...pl

W dniu piątek, 3 listopada 2017 03:48:16 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> <j...@o...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]
ps.com...

> Jacku, wytłumacz mi ten swój "sens życia" jaki znajdujesz w bogu...
> Bo mi się wydaje że ten Twój sens życia też jest urojony, jak ten bóg.
> Ale może się mylę? Wyjaśnij, proszę... :-)

musze miec szanse na zycie wieczne.
to oczywiste.
i nie jest najwazniejsze, czy go dostapie,
bo po prostu uwarunkowane jest to tym,
czy tam wyzej sa istoty zle, czy dobre.
jesli zle, to mi te dalsze zycie zwisa i powiewa, jak mowia.
szanse musze miec, aby w ogole chcialo sie mi na tym swiecie zyc.
zebym nie chcial zawisnac ja pan jezus na krzyzu,
ani jak judasz na galezi za grzechy lub czyjes tam ulozenia.
zawsze, ale to zawsze, mam nadzieje,
bo tylko ona jest pierwsza i ostateczna jednoczesnie.

i tak mi dopomóż Bóg.

jacek