Re: zawierzyc

Data: 2017-11-07 03:12:44
Temat: Re: zawierzyc
Od: j...@o...pl

W dniu niedziela, 5 listopada 2017 11:47:21 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Ci, którzy wymyślają te bajki mają to gdzieś, czy jesteś lesbą czy nie.
> Ja się pytam, jak sprawdzasz która bajka jest bardziej prawdziwa?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Piotrze, nie nazywaj wiary ani zaswiatow bajkami, bo sa to rozne sprawy.
ze ktos nieraz komus wmowi, ze czekaja na niego po tamtej stronie dziewice,
ze za zabicie niewiernych czy muzulmanow Bog go do Nieba zabierze,
to normalka; wymyślą wszystko, aby jakakolwiek wiarę wykorzystac na swoj
doczesny uzytek. tak to juz z ludzmi jest.
zreszta jak niby dziwwice, w naszym rozumieniu, mogly tam byc?
moze w sensie duchowym, czyli ze psychicznie z nikim tak blisko
nie obcowaly, jak beda z tym wybrancem, to moze i jakos byloby mozliwe,
jednak na pewno nie za fizyczne zabojstwa, czyli samo zlo przeciez,
i przeciez ci bozy "herosi" calkiem nie w takim sensie o to zabiegaja.
poza tym nawet trudno mowic o dziewictwie duchowym w tym ujeciu,
bo niby jak? albo dotajesz dziewice tabula rasa, z ktora poki co calkiem
nie porozmawiasz, albo juz taka, ktora z kims juz sie kontaktowala.
przyjmijmy, ze kontaktowala sie tylko z Allachem, wiec w takim ujeciu
te ich pragnienia dziewiczosci moga byc zaspokojone, ale, jak juz powiedzialem,
przeciez nie o to tym zamachowcom chodzi.

pozdrawiam,
jacek