Re: zawierzyc

Data: 2017-11-07 02:46:33
Temat: Re: zawierzyc
Od: j...@o...pl

W dniu sobota, 4 listopada 2017 19:59:43 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Pytałem jak odróżniasz jedno kłamstwo od drugiego.
> Czego znowu nie zrozumiałaś?

> Czyli wierzysz, że "tam" czekają zastępy dziewic?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

mieszasz Kwiatku jak zwykle.
gdyby tak bylo, to widzialbym te zastepy dziewic po tamtej stronie.
fakt, Mahometa widzialem, tez sliczne, muslinowe powaby i krajobrazy,
tez telewizje jakby pociagajaca dusze i jestestwo do uslyszenia
i zobaczenia, co nadaje. co prawda nie az tak jest to pociagajace,
jak choralne piesni anielskie, ale jednak jest tez bardzo.
totez nie dziwie sie wyznawcom Allacha,
ze pragna Go i uwielbiaja.

pozdrawiam,
jacek