Re: zawierzyc

Subject: Re: zawierzyc
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5a01f946$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
<5a01ff17$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
<5a021dd0$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
<5a02ed94$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
<5a030da3$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
<5a034b75$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<5a036f5f$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
<5a04369d$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
<5a046f0a$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
<5a048727$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>
<5a04988b$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
From: Kviat
Date: Thu, 9 Nov 2017 21:00:19 +0100

W dniu 2017-11-09 o 19:04, XL pisze:

> Nie mam obowiązku cię zabawiać nowościami. Nie ta wiara, sorry, ciągłe
> nowości to tylko w twojej :->

To się kupy nie trzyma :)
Przecież ja nie pytam o nowości. Podobno ta wiedza jest znana od 2000 lat...
Zaraz... duuużo starsza. Wcześniejsze religie też twierdziły, że są
prawdziwe. Ciągłe nowości co jest "tam", to tylko u was :)

> To TY do tego doszedłeś

Nie. Ty to napisałaś.
U ciebie jest postęp.
Ja to wiedziałem.

> - to ja ci cały czas tłumaczę, że wierzyć a
> wiedzieć to dwie rożne rzeczy.

I dlatego wciąż nie potrafisz mi powiedzieć, dlaczego wierzysz w to, a
nie w co innego, pomimo tego, że nie wiesz?

> Wierszy też w szkole ludzi uczą - choć ci raczej ich pisać nie będą :->

Ale wiersze istnieją.

> Ale rozumiem,

Jak widać nie rozumiesz i znowu próbujesz zmienić temat.

> że gdyby w szkole zamiast religii uczono dzieci, że nie ma
> matki i ojca, tylko rodzic i rodzic, albo nawet rodzic i rodzic i rodzic
> i... oraz że do osiągnięcia osiemnastki mają do wyboru ochnaście płci, oraz
> że każdy może się parzyć z babą, chłopem, kozą lub kaloryferem na zmianę
> albo równocześnie, to byś mi tu nie piszczał.

Bredzisz.
Zawsze możesz zapytać o to, co o tym sądzę. W innym wątku, bo to nie ma
związku.

Na razie nie wyjaśniłaś mi dlaczego uczą religii, skoro nie wiedzą czy
tak jest faktycznie.
I żebyś się nie zdziwiła... są szkoły w których uczą o ludziach
pieprzących kozy czy kaloryfer. Bo tacy ludzie się zdarzają.

> Aleś się rozochocił ?
> Bo u nas na mszy ksiądz co rusz cytuje pytania dzieciaków i na nie
> odpowiada -

Ale ja nie pytam o kolor skrzydełek aniołków.
Ja pytam, skąd wiesz, że "tam" aniołki istnieją? A nie np. zastępy
dziewic albo makaronowy potwór.
Możesz zacytować odpowiedź księdza, skoro ty nie potrafisz.

> ...zamiast bezmyślnych lesb, pedałów i zoofilów czy tam innych
> homopingwinów?

Nie zamiast. To osobna sprawa, bez związku.
Lesby, pedały i zoofile są też wśród religiantów.
O ich bezmyślności możesz założyć osobny wątek, a teraz się skup.

> Przeliteruj sobie, przesylabizuj, zrób rozbiór logiczny tekstu. Bo nic nie
> poradzę więcej na twój brak umiejętności czytania druku.

No to ta twoja bajka jest prawdziwa, czy nie jest?
Jest prawdziwsza od innych?
Zrób rozbiór logiczny tekstu i uzasadnij, że równocześnie jest prawdziwa
i nie wiesz czy jest prawdziwa.

> ?wykazujesz. Perorujesz tu pierdoły i sam się nimi podniecasz.

A skąd.
Irytujesz się, bo nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie.

> To od razu pakuj się do trumny. Nawet kolacji sobie już nie rób, bo po co.

To nielogiczne.
Ja wiem dlaczego i po co żyję.
Ty nie. Bo nie wiesz co "tam" jest.
Może żyjesz po to, żeby spotkać "tam" zastępy spragnionych dziewic? Albo
makaronowego potwora?

> Aha - zanim co, to szybciutko zrób przelew internetowy dla mnie, ile tam
> masz (bo po co ci), na priv podaję nr rachunku.

Eeee... słabo ci wychodzi naśladowanie Rydzyka.
Musisz się bardziej postarać.

> Wierzę.

Wierzysz, że jest jeden bóg, ale tego nie wiesz.
Więc skoro się mylę, dlaczego inne wiary są nieprawdziwe?
Oni też wierzą. Dlaczego ich wiara jest gorsza od twojej?

> O dziewicach, czy że ideologia?
> :->

Znowu gubisz wątek.
Że nie wiesz co jest "tam".

> Tu mnie masz.
> Dla każdego pewne są tylko dwie - że się urodził i że umrze. Dla mnie jest
> jeszcze trzecia.

Jaka?
Wymień Prawdziwą i Pewną.

> Miło, że uznajesz Dekalog za słuszny.

Napisałem tylko, że do tego nie jest potrzebna religia.
Resztę dopowiedziałaś sobie w głowie.

> Zawszeć to dla ciebie jakiś krok do
> przodu (choć wg ciebie pewnie do tyłu).

Nie od dziś religianci nie swoje prawa i nie swoje zwyczaje ubierają w
swoje religianckie piórka. Najczęściej idą na łatwiznę i przejmują je od
poprzednich religii.
I dobrze o tym wiesz.
Czy mam podać przykłady?

> Czyli - o jakich ,,narzucanych prawach religianckich" mówisz? Tak
> konkretniej?

Religia w szkołach, etaty kapelanów w wojsku, w szpitalach (to tylko
kilka z tych przymusowo płatnych z kieszeni nie tylko religiantów),
zakłamywanie rzeczywistości manipulując podstawą programową
(kreacjonizm... mówi ci to coś?), upierdalanie funduszy na in vitro (to
nie ma logicznego wytłumaczenia oprócz religijnego), klauzule sumienia
dla lekarzy i pewnie niedługo dla aptekarzy, obraza "uczuć religijnych"
w KK, prawa człowieka nie dla każdego człowieka...
Mogę tak długo. Jesteś gotowa psychicznie na taki ciężar?
Inne przykłady możesz znaleźć samodzielnie.

> Nie. To robią niewierzący oszuści udający wierzących.

Czyli udajesz wierzącą?
Dlaczego twierdzisz, że inne religie są fałszywe? Obrażasz uczucia
religijne innych.

> Nie wiem, z jakiego upoważnienia piszesz o dzieciach księży jako o gorszych

Znowu coś sobie dopisałaś w głowie.
Ja tak nie uważam. To religianci są oburzeni na to, że księża mają
dzieci. W takiej społeczności te dzieci mają przerąbane.

> oraz oceniasz emerytów ,,Rydzyka" jako pozbawionych rozumu,

No tak zostali wychowani na religii. Nie myśleć. Nie ich wina.
I znowu próbujesz manipulować. Nie oceniam emerytów, tylko naciągacza
Rydzyka. On też udaje, że wierzy, tak jak ty?

> a w przypadku
> KODziarskich i POwskich oraz tzw. resortowych (czyt. czerwonych) emerytów
> tego unikasz.

Nie unikam.
Piotrowicz też mi się nie podoba. Jak i wielu innych byłych PRLowskich
działaczy i byłych członków PZPR, a obecnie w pis..
Ale znowu próbujesz zmienić temat.
Następnym razem wytnę te dywagacje bez związku.

> Tak, bardzo. Zwłaszcza, że w przytłaczającej większości zabijani są
> chrześcijanie.

A tym, co byli (i są) zabijani przez chrześcijan też?

> To JA pytam.

> Pytanie. I oczekuję konkretnej odpowiedzi.

Za dużo. Tak jak u nas.

> Bo TYLKO oni U SIEBIE dyskredytują.

Przecież to nie jest prawda.
Dlaczego u nas nie ma innych religii w szkole?
Nawet nieobowiązkowo, ale żeby wliczało się do średniej?

> Powtarzam: nie myl religii z ideologią, bo ci ZAWSZE wyjdzie Aleppo.

Mi by nie wyszło. To religianci chcą zrobić z Polski państwo wyznaniowe,
a nie ja.
Oni o twojej religii mogą napisać dokładnie to samo.
Skąd wiesz, że to nie ich religia jest prawdziwsza od twojej?

> Jak wyżej.

Jak wyżej.

> Bo ty głupi człowiek jesteś. Po prostu.

Ciekawe... ja jestem głupi, bo ty nie potrafisz odpowiedzieć na
najprostsze pytania?
Jak dziecko w przedszkolu czegoś nie wie, to odpowiada "bo ty głupi
jesteś". I religianci :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr