zazdrość o rozmowy na czacie

111. Data: 2004-01-14 12:39:01

Temat: Re: zazdrość o rozmowy na czacie
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska"
<hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.
pl> napisał w wiadomości
news:bu3ase$78r$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Ja napiszę do Ciebie maila, że Xena na grupie wyznaje Ci różne rzeczy, a
> Ty go niechcący zostawisz otwartego. Może być? ;)

Dzięki Haniu, doszło, teraz trzymaj za mnie kciuki ;)))))))

Pozdrawiam
Andrzej

112. Data: 2004-01-14 12:41:27

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> W realu to nie znam. Ale jesli wierzyc w to, co pisza w juznecie co
> poniektorzy, to sie czesto zdarza ;)

Noooo, taki na przykład puchaty, ten to musi mieć fajnie z tą Sową :))

Pozdrawiam
Andrzej

113. Data: 2004-01-14 12:44:09

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy znasz takie małżeństwo, w którym wszystko jest ok?
>
> puchaty

Właśnie,
nikt z nas nie jest doskonały a pokonywanie róznych trudności w związku
okazuje się dla niektórych bez sensu. Bo po co???
skoro można łatwiej miec coś

K.

114. Data: 2004-01-14 12:46:35

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Jan 2004 12:11:32 +0100 I had a dream that Paulinka
>: Dowcip stulecia - chcesz powiedzieć, że żadna kobieta nie dzieli się
>: swoimi problemami z mężem ze swoimi psiapsiółkami? :)
> Psiapsiółki to jednak nie to samo, co obce baby w internecie.

No nie to samo, ale skrytykowano męża, że czasem, jak ma jakiś problem
z żoną, to omawia go przez sieć z kimś, _zamiast_ porozmawiać o tym
właśnie z ww. żoną.
No i napisałem, że kobiety też zamiast iść zawsze z problemem do męża,
omawiają go z innymi.
A to, że psiapsióły i obce baby w internecie to nie to samo, to się
zgadzam, ale przeczytaj dokładnie posta, na którego odpowiadałem.

115. Data: 2004-01-14 12:52:04

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Jan 2004 13:41:27 +0100 I had a dream that Oasy
<u...@p...onet.pl> wrote:
> Noooo, taki na przykład puchaty, ten to musi mieć fajnie z tą Sową :))

Kompletnie nic nie wiem o pychatym i sowie, ale znam przypadki w realu,
że dla innych jawiła się pewna para jako super ideał wzięty żywcem
z poradnika idealnego życia społecznego, a w ukryciu domowego zacisza
zdarzało się katowanie i terror.

116. Data: 2004-01-14 12:58:05

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chętnie włączę się do dyskusji mimo, że nie mam nic do powiedzenia na temat
tego, co napisał(a) Oasy:

> Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> Noooo, taki na przykład puchaty, ten to musi mieć fajnie z tą Sową :))

Zgrzeszyłbym gdybym skłamał ;-)

puchaty

117. Data: 2004-01-14 14:36:30

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl>
napisał w wiadomości
> Chętnie włączę się do dyskusji mimo, że nie mam nic do
> [...]
To nie kłam ;-)))

Qwax

118. Data: 2004-01-14 16:25:18

Od: "tomek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "tomek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> zaczynam
>
> Ten telewizor nad uchem z ambitnymi serialami jednak wyrył Ci w psychice
> drobne znamię, dozujesz informacje budując napięcie jak w najmocniejszych
> odcinkach Klanu ;)))))))))
>
> Pozdrawiam
> Andrzej

Heheheh

Zobaczysz, co jeszcze mam w zanadrzu :-)

Pozdrawiam

Tomek

119. Data: 2004-01-14 16:39:35

Od: "tomek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@N...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> : Że tak wscibsko zapytam, a co Ty chcesz właściwie osiągniąć?
>
> Że się wtrącę, pewnie chciał, żeby go wszyscy pogłaskali po głowie i
> powiedzieli, że dobrze czyni. Wtedy dałby to żonie do przeczytania i
miałby
> gwarantowany święty spokój.
>

> --
> Pozdrawiam
> Paulinka

Nie potrzebuję głaskania po głowie i potwierdzenia, że dobrze czynię. Mam
dosyć mocno ugruntowane zdanie na ten temat. Chciałem po prostu poznać
zdanie innych osób.

A Waszych postów pewnie jej nie pokażę, bo będzie zazdrosna juz nie tylko o
komunikatory ale również o grupy hehehe :-)

Pozdrawiam

Tomek

120. Data: 2004-01-14 21:07:44

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <t...@T...pl> napisał w
wiadomości news:bu396n$bu7$1@news.onet.pl...

> Polecam ten schemat - przetestowane kilka dni temu:)

Wy koleżanko nie polecajcie tylko propagujcie i nieście ten kaganek
pełen blasku tajemnej wiedzy w ciemność... może się przebije i choć
nikły promyk wpadnie i w okno mojej chałupy - bo póki co nie raz sobie
siedziałem przed kompem godzin wiele i jakoś mej połowicy nie wpadły do
głowy tak śmiałe i światłe pomysły...

brow(J)arek pozdrawia

Eutanazja bylibyscie sklonni?
pomoc prawna