zazdrość o rozmowy na czacie

131. Data: 2004-01-15 07:17:04

Temat: Re: zazdrość o rozmowy na czacie
Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona, wirtualnie znana jako *brow(J)arek* napisała zimową porą:

:: Wy koleżanko nie polecajcie tylko propagujcie i nieście ten kaganek
:: pełen blasku tajemnej wiedzy w ciemność... może się przebije i choć
:: nikły promyk wpadnie i w okno mojej chałupy - bo póki co nie raz
:: sobie siedziałem przed kompem godzin wiele i jakoś mej połowicy nie
:: wpadły do głowy tak śmiałe i światłe pomysły...

Może nieodpowiednio siedzicie przed tym kompem Sympatyczny Kolego:)

Pozdrówka!
J.

132. Data: 2004-01-15 08:12:12

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie z powodu ircowania a niezrozumienia w zwiazku i niemoznosci
> porozumienia sie w tak blahych kwestiach.

Blahych....

133. Data: 2004-01-15 09:34:22

Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Pewnie wpadły inne jeszcze światlejsze, ale ....o tym się nie pisze...

--
Pozdrówka gorące!
****Tashunko****

134. Data: 2004-01-15 09:41:16

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS wrote:

>Albo po prostu niektorzy rozwiazuja wlasne problemy i niedociagniecia
>sami tudziez z przyjaciolmi i nie potrzebuja wywlekac tego do ludzi,
>ktorych rady nic by nie daly?

Nie o to mi chodzilo.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

135. Data: 2004-01-15 09:58:11

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chętnie włączę się do dyskusji mimo, że nie mam nic do powiedzenia na temat
tego, co napisał(a) AsiaS:

> Użytkownik "Tashunko"
> Hihi, latwo polecac, ale co zrobilabys slyszac "eeee nieeeee
> mam dzis ochooooty" ;-p I tak razy x.

Przecież Tashunko zrobiła głównie "sobie dobrze" a mężowi przy okazji.
Asia weź sprawy w sowje ręce.

puchaty

A tej literówki nie poprawię, choć ją zauważyłem.

136. Data: 2004-01-15 10:13:09

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misia" <m...@m...org> napisał w wiadomości

> Właśnie o to chodzi, że nie jest prosty. Może to właśnie kobiety
> komplikują wszystko, bo "wiecznie mają o coś pretensje, ciągle na coś
> czekają, ciągle czegoś wymagają" od tych biednych mężczyzn. A oni
> przecież tylko są mężczyznami i muszą czasami obejrzeć się za inną
> kobietą, ciągle bardzo kochając (tylko?) Tą jedną, trochę poświntuszyć
> na czacie, nie zapominając o Tej jednej, poadorować koleżanki w pracy,
> wspominając ciągle tylko Tą jedną.

Twój facet jest z Tobą dlatego że jesteś jedyna, czy dlatego że jesteś
najwspanialsza?

Pozdrawiam
Andrzej

137. Data: 2004-01-15 10:27:38

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Jan 2004 22:59:20 +0100 I had a dream that Misia <m...@m...org>
wrote:
> [...]
> kobietą, ciągle bardzo kochając (tylko?) Tą jedną, trochę poświntuszyć
> na czacie, nie zapominając o Tej jednej, poadorować koleżanki w pracy,

Powiedz mi, od urodzenia jesz tylko zupę pomidorową, czy też czasem
jadasz coś innego? :)

138. Data: 2004-01-15 10:36:54

Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona, wirtualnie znana jako *puchaty* napisała zimową porą:

:: Przecież Tashunko zrobiła głównie "sobie dobrze" a mężowi przy
:: okazji.

Starałam się dopasować swój schemat do tego Qwaxa:)

Asia weź sprawy w sowje ręce.

Jesteś pewien, że Asia ma się oddać w sowje ( ! ) ręce??:))))))
Może być ciekawie:)

--
Pozdrówka gorące!
****Tashunko****

139. Data: 2004-01-15 10:44:42

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <t...@T...pl> napisał w
wiadomości news:bu5qo8$ah7$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> Asia weź sprawy w sowje ręce.
>
> Jesteś pewien, że Asia ma się oddać w sowje ( ! ) ręce??:))))))

Zapowiada się niezła jazda, liczę na bezpośrednią relację ;))))

Pozdrawiam
Andrzej

140. Data: 2004-01-15 11:13:13

Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona, wirtualnie znana jako *Oasy* napisała zimową porą:

:: Zapowiada się niezła jazda, liczę na bezpośrednią relację ;))))

Andrzeju, ale to chyba nie do mnie:) Nie o tą ( mnie ) Asię chodziło
puchatemu:)

--
Pozdrówka gorące!
****Tashunko****( tyż Asia )