zazdrość o rozmowy na czacie

21. Data: 2004-01-12 11:56:46

Temat: Re: zazdrość o rozmowy na czacie
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:btrjum$muq$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Mam od kilku tygodni mały problem. Żona jest zazdrosna o
to, że ....
(o co nie ma najmniejszego znaczenia)

Najwyższy czas się rozwieść

Pozdrawiam
Qwax

22. Data: 2004-01-12 12:02:13

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
szczerze - wiem co czuje twoja żona - to jest okropne uczucie i mam prośbę
nie pozwól jej tego czuć!!.
Jak niektórzy pewnie zauważą pisałam o tym jakiś czas temu.
Pozdr
K.

23. Data: 2004-01-12 12:22:18

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od czasu , jak mąż koleżanki odszedł do dziewczyny poznanej na czacie (czy
> przez gg?) uwierzyłam, że internetowe znajomości mogą rozwalić
małżeństwo.

> Dorota

podpisuje sie obiema rekami. Rozmowy zawsze zejda na sfere sexu, uczuc,
pozniej spotkanko...sex. Moja druga polowka tez "tylko" rozmawiala, pozniej
zaczely sie kolacyjki, kolacje..sniadania.... i juz nie ma "polowki".Nie
patrzylabym w chwili obecnej spokojnie na rozmowy na chacie nikogo
bliskiego. wiem juz do czego prowadza.

pozdrawiam
Krafcia siostra Hesi

24. Data: 2004-01-12 12:24:28

Od: "Joanna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie pozwól jej tego czuć!!.
> Jak niektórzy pewnie zauważą pisałam o tym jakiś czas temu.

A jak sobie z tym problemem poradziłaś? Ja nadal to czuję i jak tu nie
zwariować?

25. Data: 2004-01-12 12:37:35

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hesiunia napisał:

> [...]
> zaczely sie kolacyjki, kolacje..sniadania.... i juz nie ma "polowki".Nie
> patrzylabym w chwili obecnej spokojnie na rozmowy na chacie nikogo

Eeeee..... jak to do niczego? ;)

Eulalka
MSPANIC

26. Data: 2004-01-12 12:46:56

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok, ale na prv
K.

27. Data: 2004-01-12 13:22:34

Od: "segka" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Użytkownik "segka" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

> wiadomości
> małżonkowie mogli
> mogłoby przynieść

> Tylko?
> ;-)))

Całe szczęście - nie tylko :)). Wtedy gdy mąż jest w pracy.
Choć w domu mamy sieć........ - można by tylko ;)).

KS

28. Data: 2004-01-12 13:25:54

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomek" <a...@o...pl> wrote in message news:btrjum$muq$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Mam od kilku tygodni mały problem. Żona jest zazdrosna o to, że rozmawiam
> kobietami przez internet. Mam już dwie znajome osoby, z którymi
> systematycznie rozmawiam.

Gratuluje ! I o czym rozmawiacie ?

> Za kazdym razem, gdy to robię ona wpada we
> wściekłość i przeszkadza mi w tym.

Osz zolza rabana - no ....

>Widzę, że jest o to bardzo zła. Nawet
> spotkałem się z jej strony ze stwierdzeniem, że mam "internetowy romans"
> [...]

A byloby cos zlego w tym gdyby np Twoja zona umowila sie na pogaduche z
facetem w kawiarni ?
W porownaniu z Twoim czatowaniem to w koncu to niewielka roznica - to
rozmowa i to rozmowa.
Moze podaj na grupe jej numer telefonu - niech tez sobie pogada troche z
facetami - dlaczego odmawiasz jej rozrywki ktorej sam zazywasz ... :-)

29. Data: 2004-01-12 15:04:26

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A z drugiej strony dlaczego nie napisał do tej pory żaden facet, który
cierpiał by z powodu nadużywania chatów lub innych komunikatorów przez swoje
żony, partnerki itp????????
K.

30. Data: 2004-01-12 15:37:14

Od: "Korcia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja swojego meza poznalam na gg. tak sie sklada - ze w domu zrobilismy siec i
kazde z nas ma staly dostep do internetu. on rozmawia ze swoimi znajomymi -
ja ze swoimi.

moze powinienes poopowiadac swojej zonie o tym z kim piszesz i o czym, moze
powinienes ja przekonac ze to nie sa internetowe romanse,

pozdrawiam
KGJ

Eutanazja bylibyscie sklonni?
pomoc prawna