Re: zdjęcie rtg, proszę o pomoc

From: Picio <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: zdjęcie rtg, proszę o pomoc
Date: Tue, 14 Feb 2006 13:53:02 +0100

tenqa:

> Tak, ale zgubiłam opis, jestem pacjentem , wolno mi.

Cóż zatem stanęło na przeszkodzie, byś zamiast wydawać pieniądze
(o czym wspomniałaś kilkakrotnie) udała się do pracowni rtg po
odpis wyniku badania? Brak inwencji?

> A skąd wiesz co na tym zgubionym opisie było napisane?

Nie mam pojęcia co było w opisie. Wysunąłem jedynie przypuszczenie,
że gdyby wynik badania wskazywał na istnienie patologii, zostałabyś
o tym poinformowana. Tym bardziej lekarz, który skierował Cię na to
badanie, zaleciłby dalszy tryb postępowania. Czy miało to miejsce?

> Co by to nie było, po to zapłaciłam, żeby wiedzieć.
> Mam do tego prawo, a on ma psi obowiązek wiedzieć co to jest.
> NIe wymagałam od niego wiedzy precyzyjnej. Zadałam proste pytanie dotyczący
> czegoś dość dużego (na zdjęciu ponad 5cm).

Mam prośbę. Jeżeli chcesz znaleźć tu jakąkolwiek pomoc, zmień ton
wypowiedzi i wykaż odrobinę szacunku wobec pracowników służby zdrowia.
Nie życzę sobie czytać o czyimkolwiek "psim obowiązku" wobec drugiego
człowieka, czasy feudalne mamy już za sobą. Lekarz nie jest Twoim
osobistym kamerdynerem. Jego prawem i obowiązkiem jest leczyć a nie
robić wykłady z radiologii. Na Twoje pytania odpowiedziałem
w poprzednim poście - jeśli nie zrozumiałaś - trudno. Celowo
pozostawiłem cytowany przez Ciebie fragment mojej wypowiedzi - czytaj
aż do skutku.

Z mojej strony EOT

--
Szpiot