Re: zdjęcie rtg, proszę o pomoc

From: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: zdjęcie rtg, proszę o pomoc
Date: Wed, 15 Feb 2006 14:46:14 +0100

On Tue, 14 Feb 2006 t...@v...pl wrote:

> Jest usługa konsultacji z radiologiem więc ja wykorzystałam.
> Zabronisz mi?

nie ma takiej uslugi. Radiolog opisuje zdjecie i wklada
opis do koperty natomiast nie wyjasnia dodatkowych kwestii
pacjentowi tylko jesli juz jest potrzeba takiego dodatkowego
wyjasnienia to przekazuje to lekarzowi kierujacemu zwykle
na specjalnych spotkaniach klinicystow z radiologami, ktore
od wielu lat nosza "dziwna" nazwe kominkow (nie widzialem nigdy
aby w takiej sali, gdzie sie to przeprowadza byl kominek ale
nazwa jest mila)

Czas przeznaczony na pieniaczenie sie poswiec na
na inne przyjemniejsze rzeczy to osiagniesz jakas korzysc.
Jesli bylbys osoba grzeczna a nie pieniaczem i zglosilbys
sie do radiologa i poprosil go o ew. ponowny opis przepraszajac
go, ze zgubiles kartke z opisem pewnie zrozumialby sytuacje
i opisal Ci zdjecie jeszcze raz. Ale jesli idziesz i pokazujesz
palcem i pytasz tak, jak bylbys jego przelozonym czy egazminatorem
"co to jest" to slusznie powiedzial Ci, ze "nic".
Bo grzeczenosc wymaga wszystkich i wszedzie

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz