Re: zdrada

Data: 2004-05-08 08:17:17
Temat: Re: zdrada
Od: "agati\(aga\)" <a...@w...pl>

Po miesiacu wrocilam.Jest sielsko,jak
> zaraz po slubie...kochamy sie tulimy,zyjemy ze soba i rozmawiamy o tym
> wszystkim....

Mysle, że nie powinnaś opowiadać szczegółow z Twoich erotycznych doznan z
innym mezczyzną. Ta wiedza moze "zabić". Domyslam sie, ze TZ pytał, chcial
wiedziec, że jest ciekawy...nie daj sie naciągnąc na takie zwierzenia.
Bardzo trudno potem poradzic sobie z tymi wizjami, lepiej nich nic nie
wie...no, ale to moje zdanie.

chcialaby zeby wszystko bylo juz dobrze,zaluje...ale czasem
> nachodza mnie watpliwosci,ze z czasem zacznie wypominac,przestanie
> szanowac,bedzie gardzil.....

Na pewno Jego "rana" nie zabliźni sie tak szybko, zaufanie nadwyręzone
bardzo, a z drugiej strony, moze teraz Wasza miłosc bedzie dojrzalsza, może
czegos nauczyliscie sie o sobie, ale teraz Ty nie mozesz miec pewnosci, ze
odwetu nie bedzie....bo natura ludzka dziwna taka.....

Agati