Re: zdrada(?) wirtualna (?)

From: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: zdrada(?) wirtualna (?)
Date: Mon, 5 Aug 2002 13:48:08 +0200

Użytkownik Kania <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ailn32$l3p$...@n...onet.pl...

> Nie pozwolilabym mezowi z czegos takiego zrezygnowac. jego kariewra jest
> rownie wazna jak nasz zwiazek. Moj maz nie jest TYLKO moim mezem., Jest
> rowniez pelnoprawnym czlowiekiem, ktory ma ptrawo miec swoje ambicje.
Widzisz - i tu się zasadniczo różnimy pod względem życiowych priorytetów. Bo
ja np. jestem przede wszystkim Żoną mojego męża, a dopiero później pracuję
zebysmy jako rodzina mogli sobie np. pozwolić na zakup drugiego samochodu,
żeby realizować swoje ambicje itd. itp. A moj maż jest przede wszystkim
Mężem, a dopiero potem kierownikiem, pracownikiem, zarabiaczem pieniędzy
itd.
Mysle ze sa rozne malzenstwa - my jestesmy malzenstwem bardzo scisle
zwiazanym ze sobą, malzenstwo moich rodzicow jest np. malzenstwem dosyc
scisle zwiazanym ze sobą - moj Tata nigdy nie pojechalby bez Mamy na wakacje
dlatego ze dostal w innym czasie urlop, a moja Mama byla tylko na 1 imprezie
bez mojego Taty (nie mowie o plotach z kolezankami) - na 30 rocznicy matury
w swoim liceum :) Malzenstwo moich teściow jest malzenstwem jeszcze scislej
zwiazanym ze sobą niż my - nawet pracuja w tym samym budynku zeby spedzac
wiecej czasu razem - ale dla mnie to juz jest lekka przesada. Faktem jednak
jest ze po 25 latach malzenstwa nadal maja o ze soba porozmawiac i
przynajmniej na zewnatrz wygladaja na bardzo szczesliwych w malzenstwie.
Podsumowywujac - podejscie do malzenstwa i zyciowe priorytety wyssiewa sie
chyba z mlekiem matki - a że moja mama i tesciowa byly przede wszystkim
zonami swoich meżow (co nie oznacza ze nie pracowaly, bo jedna jest
kierownikiem osrodka badwaczego, a druga lekarzem pediatra), a tata i teść
nie przedkladali kariery nad malzenstwo (chociaz oboje maja wlasne firmy) -
to i my tak sie zachowujemy.
pozdr.
H.
-