Re: zestaw AGD do domu - jaki?

Data: 2002-10-09 20:37:17
Temat: Re: zestaw AGD do domu - jaki?
Od: Andrzej Garapich <garapich@WYWAL_TOpalac.pl>

On Wed, 9 Oct 2002 18:55:45 +0000 (UTC), Wozik <w...@s...pl> wrote:

>Ok, Whirlpool skreślam z listy, aczkolwiek będę bacznie obserwował
>grupę, może ktoś poda jakieś pozytywy.

Tiaaaa...
Przez czysty przypadek, naprawdę, kupując jakiegoś sprzeta
co 3 - 4 lata, tak się złożyło, ze mamy:
Pralkę Whirpoola (a tak z 8 lat jej bedzie)
Lodówkę Whirpoola (a 5 lat temu).
Zmywarke Whirpoola (roczek jej stuknął)

A parę dni temu kupiliśmy płytę ceramiczną i piekarnik
tej firmy (bo promocja była).
Nie, żebym chciał coś dostac za reklamę, ale sprzęt
sprawuje się bardzo przednie, pierze, myje naczynia,
chłodzi, robi to cicho i nie wiem ile żre prundu.
Oczywiście nie mamm pojęcia, jak sprawowałby się
na jej miejscu Bosh, Mielle czy inny Siemens, gdyż
poprzednicy owych sprzetów to lodówka Minsk,
kuchenka gazowa no-name (chyba wypruta z czołgu)
i pralka produkcji NRD (półautomatyczna).
A z poprzedniczką zmywarki nadal mieszkam.

Z tego co pisze grupa, lepiej unikać polskich sprzętów,
typu Amica. jakieś niedoróbki itp.
Ale nie miałem nigdy, to sie nie bede wypowiadał.

pozdrawiam serdecznie,

Andrzej Garapich
garapich@_WYWAL_TO_palac.pl

Kto w młodości był socjalistą