Re: zestaw AGD do domu - jaki?

Data: 2002-10-09 22:30:42
Temat: Re: zestaw AGD do domu - jaki?
Od: "Emka" <m...@w...pl>

Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
news:Xns92A2D4F53C1EDwozikstonepl@193.110.120.9...
> grupę, może ktoś poda jakieś pozytywy.
>
>chciałem też pogrzebać w Sieci,
> żeby poczytać i pooglądać sprzęt. Niestety, sklepy jakieś lamerskie,
> nawet zdjęć nie mają, strona BOSCH-a pozbawiona sprzętu AGD. Coś
> niefajnie ;-)

Witaj,
Na temat naszej pralki Whirpoola pisalam juz nie raz (przy watkach o
pralkach) - mamy te z "6-tym zmyslem" i krotko mowiac gdybysmy mieli dzis
kupic raz jeszcze - ponownie wybralibysmy ten model. Mamy ją od 2,5 roku i
spisuje sie _bez zastrzezen_!

W sprawie lodowek z kolei polecam Bosha. Niestety nie mam mozliwosci teraz
sprawdzic jaki konkretnie mamy model ale w skrocie moge powiedziec: 2
agregaty, 2 termostaty, szybkie chlodzenie, klasa wydajnosci energetycznej
B, głośność - b. cicha, wys. 200 cm - ogolna ocena: b. dobra.

A odnosnie strony Boscha ze sprzetem AGD- to i owszem jest, ale w oryginale.
Wklejam ci link:
http://www.bosch-hausgeraete.de
Mozesz zajrzec tez tutaj:
http://www.aged.com.pl/www_Aged/Aged_Liebherr.html
http://www.aeg-hausgeraete.de/
http://www.amica.com.pl/
a tutaj znajdziesz resztę linkow do wszelkiej masci producentow AGD.

Powodzenia, pozdrawiam
Monika