Re: zez - czy operowac?

Data: 2005-06-10 20:18:21
Temat: Re: zez - czy operowac?
Od: chomik <c...@o...pl>

Dzisiaj *Marzena Szuca* napisał(a),a było to tak:

> Lekarz straszy mnie, że z wiekiem będzie gorzej.

Lekarz nie straszy tylko mówi prawdę. Może być jeszcze gorzej Z tego co
widzę to operacje robią już małym dzieciom ( chwała lekarzom za to). 20 lat
temu granica była od 7 lat. A tyle czasu dla dziecka zezującego to jest
bardzo dużo. Mimo stosowania szkieł korekcyjnych, zaklejania chorego oczka
i ćwiczeń wada u mnie się pogłębiła. Już jako mały szkrab zez spowodował,
że miałam trudności z równowagą ( problem odległości przedmiotów). Gdyby
operacja była wcześniej prawdopodobnie jedna starczyłaby... Okulary
nosiłam już jako 8 miesięczny szkrab.

Jeżeli nie jesteś pewna diagnozy lekarza do innego lekarza, ale pod żadnym
pozorem tego nie bagatelizuj. Czym wcześniej tym lepiej dziecka.

Nie wiem skąd jesteś, ale jeżeli mogę Cię ostrzec to nie operuj dzieciaka w
Klinice w Katowicach (ul. Francuska). 20 lat temu dziecko w szpitalu było
samo jak palec. Rodzice nie mogli z nim być w ogóle. Warunki były i są
podobno..... Niech to z grupy ktoś potwierdzi, ale słyszałam, że dalej jest
tak samo

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)
http://42.pl/url/buM - najnowsze zdjecia Maćka