Re: zlew pod oknem?

Data: 2001-03-06 13:04:33
Temat: Re: zlew pod oknem?
Od: "Danka" <d...@z...nl>

Kazdy ma troche racji. Ja tez jestem jak najbardziej "za" zlewem pod oknem,
cholernie mi sie to podoba. W obecnym domu mam jednak okno z prawej strony.
Dobre i to, bo moge popatrzyc sobie na moj ogrodek. Wszystko jednak zalezy
od rodzaju mieszkania/domu. W blokowych kuchniach trudno jest bowiem znalezc
miejsce na wszystko, co bysmy chcieli i zmieniac drastycznie architekture
mieszkan. Chociaz to tez coraz czesciej ma miejsce. Te kiedys identyczne
klitki staja sie coraz bardziej oryginalne i ciekawsze i ladniejsze. I na
szczescie!

Pozdr.,
Danka

"Jo'Asia" <J...@r...art.pl> schreef in bericht