Re: zloto w pepku

Data: 2005-12-13 21:17:01
Temat: Re: zloto w pepku
Od: "Marta" <m...@p...onet.pl>

> Tribiotic obowiazkowo zalecaja w pierwszym tygodniu po przebiciu,

Witam!
Kosmetyczka, która mi przebijała powiedziala zeby Tribiotic stosowac czesto
przez pierwsze 2 tygodnie (2-3xdziennie nawet). Tak tez stosowalam chociaz
tez bardzo długo mi się goiło. Przemywałam spirytusem, ale lepsza pozniej
okazała sie woda utleniona. Po 2 miesiącach nadal się paprało, zdarzało mi
się po prostu zahaczyć o niego. Po 2,5 miesiącach wyczaiłam moment kiedy
troszkę było lepiej i poprostu zmienilam kolczyk bo kupiłam sobie taki fajny
z wisiorkiem (ze stali chirurgicznej ponoć). I co sie okazało - pręcik był
dłuższy (wystaje 1-2mm) ale zagoiło sie bardzo szybko! 2 tygodnie
wystarczyły. Podejrzewam ze winny był taki kolczyk "na styk", moze zbyt
krotki i ściskał choć tego nie było widać? Może i u Ciebie taki powod?

> lekarz powiedzial, ze jak to nie pomoze w przeciagu dwoch tygodni, trzeba
> bedzie niestety wyjac;-( Zostalo jeszcze coprawda 3 dni, ale ja nie widze
> zadnej poprawy,

Jeśli tak wypowiada się lekarz to moze faktycznie trzeba wyjąć? Ja już tez
mialam takie zamiary ale udało sie go zachowac :)
Co do złota w pepku to nic nie slyszalam..

POwodzenia!
Marta