zmywarka bosch 30E05EU -czy warto?

1. Data: 2007-01-14 10:33:23

Temat: zmywarka bosch 30E05EU -czy warto?
Od: "kszych" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy kto ma to ustrojstwo?
W mediamarkt jest po 999 zł.. niema wszystkich bajerów, tylko trzy
programy przy 1 temperaturze, nie oszczędza wody.. al tak naprawdę to
chyba to wszystko niepotrzebne, rodzice od dobrych kilku lat używają
whirlpoola z bajerami i tylko dwa programy używają.. a bocsh słuszna
firma chyba? mam pralkę i lodówke i są ok. Warto oszczędzić czy
dołożyć tysiaka i kupić jakiś nowoczesny model?

2. Data: 2007-01-14 12:45:16

Temat: Re: zmywarka bosch 30E05EU -czy warto?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kszych <k...@p...pl> wrote:

> W mediamarkt jest po 999 zł.. niema wszystkich bajerów, tylko
> trzy
> programy przy 1 temperaturze,

Te trzy, których się w 99,9% przypadków używa? :-)

> nie oszczędza wody..

czyli dokładnie myje a potem dokładnie płucze?

> Warto oszczędzić czy
> dołożyć tysiaka i kupić jakiś nowoczesny model?

A to już musisz sam ocenić, bajery jak sam słusznie zauważyłeś są
na codzień raczej mało przydatne, ale te droższe mają czasem
rzeczy nad którymi warto się zastanowić: suszenie kondensacyjne,
jakieś aquastopy, kontrolę czystości odporowadzanej wody no i
design też fajniejszy w tych nowszych czasem jest. Pytanie, czy
warto za to dawać drugie tyle - nie wiem.

J.

3. Data: 2007-01-14 13:25:26

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> firma chyba? mam pralkę i lodówke i są ok. Warto oszczędzić czy
> dołożyć tysiaka i kupić jakiś nowoczesny model?

Kol. małżonka nabyła drogą kupna zmywarkę Boscha. Tak w okolicy 1100 dała. Trzy
programy żadnych bajerów. Jest OK. Od trzech miesięcy brudnego gara w ręku nie
mialem. Czystych lyzeczek cala szuflada. Oczywiście wszystkie wady zmywarki ma.
Ale czego się nie robi dla nic nie robienia. Tomek

4. Data: 2007-01-14 14:39:25

Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):

> [...]
> mialem. Czystych lyzeczek cala szuflada. Oczywiście wszystkie wady zmywarki ma.
> Ale czego się nie robi dla nic nie robienia. Tomek

to ja powiem lepiej, tez mam boscha, i uzywam jak wiekszosc ludzi tylko
1 programu, ewentualnie dwoch, programow srodkowych, to nie wiem czy 1
raz uzylem

5. Data: 2007-01-14 18:20:42

Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ceneo.pl i Skapiec.pl wypluwaja, że cena tego modelu zaczyna się od 1250
zł (plus transport), czyli jeśli faktyczne w MM jest za 999 zł to jakby
nie było masz dobre 20% taniej. Jeśli do tego są raty 0% to w ogóle
byłoby super!
Mogę polecić jeszcze inne dwa modele Bosha (trochę droższe):
1. Kolega kupił i bardzo sobie chwali model Bosch SGS53E62EU
http://interav.pl/index.php?akcja=produkt&edycja=448
2. A ja wybrałem jeszcze inną, z "bajerkami" Bosch SGS46E02EU
http://interav.pl/index.php?akcja=produkt&edycja=612
8
i też jestem bardzo zadowolony. Mam ją od niedawna i potwierdzam -
zwykle używam normalnego programu (tzn. takiego na 50 st.C), jak są
brudne gary to program wyższy (taki "max" 65 st.C). Oba myją przez ponad
2 godziny i naczynia są po prostu czyste i suche. Programu szybkiego
użyłem tylko raz z ciekawości i mam wrażenie, że nadaje się on tylko do
mało zabrudzonych talerzy i szklanek, faktycznie jest on szybki.
Pozostałych "ficzersów" jak 1/2 wsadu czy opóźniony start jeszcze nie
używałem i wydaje mi się, że nie będę używać. Zmywarkę włączam jak idę
spać albo jak wychodzę z domu, wtedy hałas mi nie przeszkadza.
Kupując model za 999 zł po prostu nie masz tej całej elektroniki,
wyświetlacza, czujników itp. Na pewno zmywarka będzie dobrze zmywać, w
końcu Bosch cieszy się dobrą opinią. A cena naprawdę kusi.
Od razu kup sobie zestaw - sól, tabletki i płyn nabłyszczający -
najlepiej jakiś dobry np. Calgonit. Potem będziesz eksperymentować z
tańszymi, a w/w naprawdę daje bardzo dobre rezultaty. Na allegro można
kupić tabletki w naprawdę niezłej cenie porównując np. supermarketem.

Pozdrawiamm, geyb

6. Data: 2007-01-15 08:13:04

Od: Tadeusz Włodarczyk <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Jan 2007 02:33:23 -0800 _kszych_ wrote:

> Czy kto ma to ustrojstwo?

Mam 33E05EU http://www.bosch-agd.pl/pl/produkty/produkt.asp?idpr
oduktu=351

> [...]
> firma chyba? mam pralkę i lodówke i są ok. Warto oszczędzić czy
> dołożyć tysiaka i kupić jakiś nowoczesny model?

Kupując zmywarkę wyszedłem z założenia, że lepiej porządna marka, nawet
kosztem funkcji, które i tak są często nieużywane, a sprawiają, że ma się
co psuć. No i na razie nia mam powodów do marudzenia, program 65st sprawia
się znakomicie, zawsze wszystko czyste i błyszczące wyjmuję, a pozwalam
sobie na używanie tabletek Domol z Rossmanna nawet. Co do wad, to zapewne
jej głośność, długi program i być może brak jakiegoś programu do szybkiego
przepłukania lekko zakurzonych od stania w szafce naczyń.

--
FOTOSABAT - stowarzyszenie i galeria internetowa
http://www.fotosabat.org

7. Data: 2007-01-15 17:51:02

Od: Joanna Raniowska <n...@f...bar> szukaj wiadomości tego autora

http://www.bosch-agd.pl/pl/produkty/produkt.asp?idpr
oduktu=604

Miesiąc temu kupiliśmy zmywarkę z powyższego linka. Za 1170 zł (w MM, z
dostawą do domu).
Zależało nam na tym aby zmywarka była AAA.Jesteśmy bardzo zadowoleni z
zakupu i teraz będziemy namawiać moich rodziców aby kupili sobie ten sam
model.
Oczywiście aquastop też jest przydatny bo mieszkamy w bloku i nie
chciałabym zalać wynajmowanego mieszkania.

8. Data: 2007-01-24 15:52:31

Od: "kszych" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem, jestem zadowolony, tyle że jest trochę głośna, ale stoi
na razie bez zabudowy, mam nadzieję że jak sie ja zabuduje będzie
trochę cichsza. trafiłem dodatkowo wyprzedaż także kosztowała mnie
899 zł.. :) brakuje tylko programu krótkiego, takiego na 45 minut,
ale nie jest to warte 1000 zł

bateria w umywalce- czym odkręcić????
Bateria mi się kiwa
Z której storny ciepła i zimna woda.